2777
2789
عنوان

پریود شدمممم😭😭😭😭😭😭

127 بازدید | 8 پست

چرا نمیشه پس بعد سه روز تاخییر چقد دلم خوش بود خاک تو سرم که به همه گفتم اقدامم حالا هی باید بهشون بگم پریود شدم اخه خودشونم گفتن و همه زوود شدن  

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️

منم چهار ماهه اقدامم دارم میرم تو ماه پنجم هنوز که خبری نیس ماه پیش ۷ روز تاخیر داشتم 

حالا که جان ما شده ای احتیاط کن 😍.....من❤ تو❤ و دخترنازمون ❤...با احترام جواب کسی که بهم توهین کنه نمیدم چون که 👈(جواب ابلهان خاموشیست)🙂 ..خدایا کمکم کن به هدفم برسم 😍🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من حدود سه ساله اقدامم 🥴 دیروز بعد از دو هفته! تاخیر پریود شدم


من هیچوقت تاخییر نداشتم اخه باعث شده بود امیدوار شم😭💔 شما دور از جون ژن نازایی یا دیر باردار شدن دارین تو فامیل؟

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️
منم چهار ماهه اقدامم دارم میرم تو ماه پنجم هنوز که خبری نیس ماه پیش ۷ روز تاخیر داشتم 


منم همینطور!!! چرا نمیشه پس ما تو فامیلمون یه دونه هم نازا یا کسی که دیر باردار شه نداریم همه نا خواسته تازه خانواده شوهرمم همینطور تازه اونا اکثر دوقلویی دارن ،، سونو هم دادم ماه پیش اگه مشکلی داشته باشم تو سونو مشخص میشه دیگه؟ یا باز برم دکتر ؟

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️
من هیچوقت تاخییر نداشتم اخه باعث شده بود امیدوار شم😭💔 شما دور از جون ژن نازایی یا دیر باردار شدن د ...

موقعی که اقدام میکنی چون بدنت داره آماده میشه عقب میندازی مطمئن باش به همین زودیا باردار میشی من که اینطوری بودم

برای شادی روح مادرم یه صلوات بفرستین، ممنونم💔
موقعی که اقدام میکنی چون بدنت داره آماده میشه عقب میندازی مطمئن باش به همین زودیا باردار میشی من که ...



خدا کنه🥲 دیگه این ماه میخوام برم باشگاه ثبت نام کنم اصن بهش فکر هم نکنم

روزی که پات وا شه به این دنیا من قاب میگیرم تو رو رو میز❤️ تو وارث لبخند من میشی دارایی من میشه دوتا چیز💫🥺❤️
خدا کنه🥲 دیگه این ماه میخوام برم باشگاه ثبت نام کنم اصن بهش فکر هم نکنم

کار خوبی میکنی گلم به مربیت حتما بگو قصد بارداری دارم و تو اقدامم ورزش هایی بهت میده برای تقویت رحمت چون من باشگاه میرفتم اینا رو به مربیم گفتم...باشگاه خیلی عالیه 

برای شادی روح مادرم یه صلوات بفرستین، ممنونم💔
منم همینطور!!! چرا نمیشه پس ما تو فامیلمون یه دونه هم نازا یا کسی که دیر باردار شه نداریم همه نا خوا ...

تو فامیلای ما هم همینطوره اصلا خودمم موندم والا پریودیمم خوبه ولی خب میگن تا یه سال طبیعیه شما برو دکتر خودش تمام آزمایشاتو بفرسته مطمعن بشی

حالا که جان ما شده ای احتیاط کن 😍.....من❤ تو❤ و دخترنازمون ❤...با احترام جواب کسی که بهم توهین کنه نمیدم چون که 👈(جواب ابلهان خاموشیست)🙂 ..خدایا کمکم کن به هدفم برسم 😍🤲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز