2777
2789
عنوان

شکست عشقی

| مشاهده متن کامل بحث + 298 بازدید | 38 پست
اگر میخواد با کسی ازدواج کنه زندگیشون رو خراب نکنید چون گناه دارن

نه فک نکنم نمی‌دونم یعنی ..خونه خراب کن نیستم خیالت راحت

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما نمیدونی طرف دوست داره یا نه؟

نه منو ندیده فقط مامانش منو دیده خودمم از دور وتو پستاش وتعریفایی که ازش میشه ازش خوشم اومد ...فک نکنم دیگه از کسی خوشم بیاد هعی

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

نه منو ندیده فقط مامانش منو دیده خودمم از دور وتو پستاش وتعریفایی که ازش میشه ازش خوشم اومد ...فک نک ...

غیرمستقیم بهش برسون که تو هم ازش خوشت اومده. ولی این رو بدون سرنوشت ما عاشقا اینه که هیچوقت به عشقمون نمیرسیم،قانون نانوشته هستش

غیرمستقیم بهش برسون که تو هم ازش خوشت اومده. ولی این رو بدون سرنوشت ما عاشقا اینه که هیچوقت به عشقمو ...

یه سوال پسرا وقتی با یکی دوست میشن یعنی خیلی دوسش دارن؟؟

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

یه سوال پسرا وقتی با یکی دوست میشن یعنی خیلی دوسش دارن؟؟

من تا حالا با هیچ دختری دوست نشدم به جز نامزد سابقم،نمیدونم واقعا. ولی من تنها دوست دخترم که نامزدم بود رو خیلی دوست داشتم

خدا نکنه. با این که سخت بود ولی ازش گذشتم و دیگه هیچی مهم نیست، آدم باید بعضی وقتا از خیلی چیزا حتی ...

ببخشید من فک کردم شما دخترین خیلی راحت حرف زدم معذرت می‌خوام پست آخر متوجه شدم مردین🙏

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

ببخشید من فک کردم شما دخترین خیلی راحت حرف زدم معذرت می‌خوام پست آخر متوجه شدم مردین🙏


نیازی به معذرت خواهی نیست. شما هم جای خواهر من، فضای مجازی زیاد مهم نیست آقا یا خانم باشیم اینجا اومدیم فقط تبادل نظر بدیم و اینکه از حرفهای بقیه اگه خوب و درست باشن استفاده کنیم و تو زندگیمون به کار بگیریم یا اینکه با کسایی که تجربه تلخی داشتن همدردی کنیم و تا حدودی بتونیم دردشون رو تسکین بدیم.ممنون به هرحال

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز