2777
2789
عنوان

شکست عشقی

| مشاهده متن کامل بحث + 298 بازدید | 38 پست
من اصن با همینم آشنا نشدم از دور دوسش داشتم 

من نوزده ساله بودم عروسی اونی که دوسش داشتمو دیدم درکت میکنم.پسرخاله ام بود و قبلش خاله‌م با بابام صحبت کرده بود که منو بگیره واسه پسرش.ولی اون دختره خوشگلتر بود و اونو گرفتن.تازه نمیشد عروسی نریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همدردیم با این تفاوت که من از عشقی که ۶ سال باهاش نامزد و عقد بودم جدا شدم اون نخواست که بشه. یه مدت ...

بمیرم برات دیشب داشتم آتیش می‌گرفتم خیلی سخته احساس سنگینی رو تو گلوم وقلبم حس میکردم .

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

یه نصیحت خواهرانه به هیچوجه برای فراموش کردن اینیکی با کسی دیگه اشنا نشو


عزیزم من پدرم نمیپسنده روابط آزاد دختر پسرو وگرنه میرفتم جلو با همین آشنا میشدم شاید اصن اونی که فکر میکردم نبود به نظر بابام احترام می‌زارم دلم نمیاد دلشون بشکنم

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

من اصن با همینم آشنا نشدم از دور دوسش داشتم 

اما خوشبخت نشدن و بعد از چهارده سال زندگی بچه ندارن و همش دعوا دارند و دنبال طلاقن.دوبار اقدام به طلاق کردن ولی بزرگترها آشتی دادن.اینا رو به عنوان دردودل گفتم و اینکه کاملا درکت میکنم می‌دونم چه دردی میپیچه توی قلب و روحت.اما میشه و میتونی فراموش کنی

من نوزده ساله بودم عروسی اونی که دوسش داشتمو دیدم درکت میکنم.پسرخاله ام بود و قبلش خاله‌م با بابام ص ...

بمیرم برات❤️

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

عزیزم من پدرم نمیپسنده روابط آزاد دختر پسرو وگرنه میرفتم جلو با همین آشنا میشدم شاید اصن اونی که فکر ...

و اینکه بعضی ها میگن با یکی آشنا شو تا فراموش کنی بدترین کار و کاملاً غلطه.فکر کن خودت خوشت میاد یکی واسه فراموش کردن عشقش باهات دوست شه؟؟یکم تحمل کنی و صبر کنی عادی میشه برات.

برو رو در رو بهش بگو نه تو فضای مجازی، اینجوری بهتر جواب میده یا میگه نه یا میگه آره ولی حسرتش به دل ...

نه نمیشه اگه با همون پیج فیک برم چی برم ؟ دوست دختر داره نمی‌خوام دل اونم بشکونم 

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

بمیرم برات دیشب داشتم آتیش می‌گرفتم خیلی سخته احساس سنگینی رو تو گلوم وقلبم حس میکردم .

خدا نکنه. با این که سخت بود ولی ازش گذشتم و دیگه هیچی مهم نیست، آدم باید بعضی وقتا از خیلی چیزا حتی عشقش بگذره،خدا اینجوری مصلحت دونستم راضی ام به رضای خدا

کات میکنن شک نکن  حسم میگه


پسره سی سالشه دیگه وقت ازدواجشه سن اینکاراش نی ...مرسی از دل گرمیت

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز