دوستان من اصلا تو آفتاب نمیرم خونمون هم جوریه که آفتاب گیر نیس. اگه بیرون بخام برم هم ضدآفتاب میزنم... اصلا اهل کرم پودر و آرایش هم نیستم،،!
و صورتمو هم آخر شبا با فوم ویتامین سی میشورم و بعدش سرم استفاده میکنم.
اما حس میکنم لک سطحی دارم! واقعا نمیدونم چرا
ب نظرتون آزمایش هورمونی باید بدم!!؟؟؟؟..؟