2777
2789

کوئیک و پراید یکیه هییییچ فرقی از لحاظ فنی ندارن تیبا ۲ بخر

معین زِد یجایی تو اهنگش میگه:من سرم را شیره میمالم که یادت نیستم اما،پشت حجم بیخیالی دوستت دارم هنوز❤من همونیم که هرشب یادش میره چقدر دوسش نداریو دوباره عاشقت میشه❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کولرش ضعیفه ، گاز زدم ولی بازم ضعیفه بلحاظ سرما.

کولر که بگیری نفس ماشین عملا بند میاد .

بدنه اش به هیچ وجه استحکام نداره با مُشت معمولی کاپوت فرو میره. انگار با حلب روغن درست کردنش.

ایراد خاص دیگه ای نداره

کوییک 1400 خاهرم داشت اصلا راضی نبود  پراید دیگه فقط اتاقش فرق میکنه

207 خریده عالیه

خیلی دیر متوجه میشویم ک دوستان زیادی نداریمـــ ـفقط ادمای زیادی رو می شناسیمـــ...                         🥀🥀🥀🥀💔💔                                                   پرنده ای کهــ  رفت بگذارد برود....💔                                  هوای سرد بهانهــ است    ....                                  هوای دیگــری بهــ سر دارد🥀💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز