2789
بهم میخوره چند سالم باشا؟

۱۷ یا ۱۶

 من ومهران عاشق نی نی م عاشق دوقلو بودنشون یدونه پسر یدونه دخترولی خدابهمون نمیده نمیدونم چرا بازم امید دارم که مامان میشم گاهیم نا امید🥺💔 دعام کنین که من و مهرانم  صاحب دوقلو شیم اونی که دلمون میخواد🙂❤    عمه و خاله شدم حالا وقتشه مامان بشم..پروفم آرزومه🥲                                     💚السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) 💚                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه سری قسمتای صورتت شبیه ترانه علی دوستیه 

پیشونیت لبات و چونت شبیهشه

آقایون چتونه هی درخواست میدید؟؟؟ اگر حتی یه مرد توی این کره خاکی باشه و اونم تویی باشی ک توی نی نی سایتی بازم هیچ کدوم از ما خانوما درخواستتو قبول نمیکنیم خودتو پاره نکن 🦦ببینم خوشبختی تو؟؟! یه چی که حالتو خوش کنه داری؟

 قشنگی ک ب خودت برس فقط مثلا صورتت پرتر شه بینیت کوچیک تر بنظر میزسه

پندی‌برای‌یک‌عمر‌؛ ..نگذار مردم درباره ات زیاد بدانند.   (:  .....   شبِ همه ی ما یکی بود تاریکی هایمان فرق داشت....،                       ...                        بیمار#

خوبی که عزیزم 

بدون ارایش کسی که زشت باشه ندیدنیه

فقط 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
همسرم کاااااااش میتونستم فدات بشم، همسرم ضربان قلبمه نباشه هلاکم...
نه اصلا ارایش نکردم😶

میگه ارایش کن نمیگه کردی

پندی‌برای‌یک‌عمر‌؛ ..نگذار مردم درباره ات زیاد بدانند.   (:  .....   شبِ همه ی ما یکی بود تاریکی هایمان فرق داشت....،                       ...                        بیمار#
اها😑 نمیزارن

درحد ی رژلب

پندی‌برای‌یک‌عمر‌؛ ..نگذار مردم درباره ات زیاد بدانند.   (:  .....   شبِ همه ی ما یکی بود تاریکی هایمان فرق داشت....،                       ...                        بیمار#
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز