سلام من ۱۳ سالمه و میدونم نباید اینجا باشم
ولی من یه آرزو دارم اونم اینه که یه ایکس باکس سری اس داشته باشم
یه دختر هستم ولی در حد اندروید گیمرم
مامان و بابامم راضی نمیشن واسم بخرن،
تازه من تمام درسامو میخونن و معدلم بالای ۱۹ هستش
چجوری بابام و مامانمو راضی کنم بخرن، پارسال بهم گفته بودن باشه اگه معدلت بالای ۱۹ بشه حتما میخرم ،
ولی من معدلم بالای ۱۹ شد بازم گفتن نه و سرم عصبانی شدن
من سفت و سخت چسبیدم به درسم ولی من یه سرگرمی کوچولو میخوام
پولش دارن ولی نمیخرن