2789
عنوان

کیف کلاس اول

162 بازدید | 4 پست

برای دخترم کیف گرفتم همه که میگفتن سایز کتابها بزرگه اکثر کیفها هم ۴۰سانت تا ۴۵ سانت بود ارتفاعش حالا برای دخترم گرفتم حدودا ۴۰ یا ۴۲ خیلی به نظرم بزرگه اخه دختر من ریز هم هست از پشت کیفش خیلی پایین تر از کمرشه بچه های شما هم کلاس اول کیفهاشون روی پشتشون خیلی بلند بود کیفش خیلی خوبه سبک هم هست جنسش نرمه ولی بازم دوتا کتاب و قمقمه اب بذاری توش براش سنگین میشه نمیدونم چیکار کنم الان دختر من سایز کیف پیش دبستانی براش خوبه که میگن کتابها توش جا نمیشه الان هم خیلی به نظرم از پشت کیفش بزرگه براش بچه های شما هم کلاس اول کیفشون روی پشتشون بلند بود تا کجا میومد تقریبا ؟؟؟

کلاس اول اینجوریه که میبینی یه کوله داره توی خیابون راه میره میری جلو میبینی یه جغله بچه بهش وصله 

غالبا هم مامان ها حمل میکنن

ان شالله راه تحصیلاتش همه از نور خواهد گذشت

کلاس اول اینجوریه که میبینی یه کوله داره توی خیابون راه میره میری جلو میبینی یه جغله بچه بهش وصله&nb ...

دقیقا از پشت کیف دیده میشه خیلی بزرگه براش خیلی ممنونم ازتون 🙏⚘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اشکال نداره عزیزم تااخرسال قدمیکشه میتونی روزاول قدش رویه جاعلامت بزنی بعداخرسال مقایسه کن بعدم کلاس دوم هم میتونه ازش استفاده کنه چون کیف دخترامعمولاسالم می مونه

بهترین ادمهای زندگی همانهایی هستندکه وقتی کنارشان می نشینی چایی ات سردمی شودودلت گرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز