2789
عنوان

دیگه خسته شدم

178 بازدید | 7 پست

دخترم همش بهونه میکنه

سر هر چیز چرتی فِرتي گريه ميكنه ، يعني از صب وضعيتم اينه تا شب اصلا نميدونم اين بچه چرا جاي اين همه اشك و گريه و قهر لذتي از وسيله هاش نميبره همش ميگم كي شب ميشه اين بخوابه😑

خدايي باباش با همه خستگيش كلي باهاش بازي ميكنه چقد نازشو ميكشه شايد يكي ببينه بگه حتما به اين بچه توجه نميشه 

در صورتي كه هميشه تو خونه ما محبت و بازيه 

جديدا هم بداخلاقي ميكنه كلي دعواش ميكنم ميگم بي ادبي كردن به بزرگتر و ياد نگيره ٣ سال ٧ ماهشم هست چيكار كنم از دستش 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا من همیشه فکر میکردم اینکه بچه لجباز بشه یا نهدیت خودآدمه و به تربیتش ربط داره  یعنی اینطو ...

ربطي نداره والا بچه ما بهترين شرايط رو داره 

از لحاظ محبتي از لحاظ چيز اينكه بخواد براش فراهم كنيم نميدونم واقعا ديگه چه دليلي داره

به همه ی کارهاش زیاد توجه می کنید وقتی گریه می کنه واسه اینکه زودتر ساکت بشه خواستشو انجام می دید یا قهر که می کنه اهمیت می دید اگر با چیزی مخالف هستید نباید کوتاه بیایید اون باید بفهمه شما والدین هستید نه اون 

به همه ی کارهاش زیاد توجه می کنید وقتی گریه می کنه واسه اینکه زودتر ساکت بشه خواستشو انجام می دید یا ...

اتفاقا من اصلا ازون اخلاقا ندارم گريه ميكنه ميگم برو تو اتاقت

اصلا هم كوتاه نميام خيلي جدي سر اين مسائل برخورد ميكنم ولي اين وضعيت نميدونم چرا هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 1 دقیقه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792