سلام عزیزای دلم
شما دعوت شدید برای شرکت تو صلوات دسته جمعی امشب که تا اذان صبح مهلتشه
هرچندتا که نیت کردید بخونید (حتی پنج تا)؛ تو این تاپیک اعلام کنید
اجرتون با امام حسین
انشالا حاجترواشید
https://www.ninisite.com/discussion/topic/9113750/ذکر-صلوات-یا-اباعبدالله?page=1