2789
همرو داره جز ویلا و خونه 😁😁😁

خب پس اساس کارو نداره ...پول داشته باشه بقیشو تحمل می کنی😂🤣

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

انقدر رهن خونه بالاست تو تهران ک نگو 

اره ولی به نظرم کسی که خونه و ماشین نداره نباید اصلا طرف ازدواج بره چون هم خودش عذاب میکشه و هم طرف مقابلش   آدم باید اول مستقل بشه بعدرازدواج کنه

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
 کارش فقط خوبه  عادی شده تازه زندگیمون😂 بعد ده سال البته خونه نداریم ماشینمونم قدیمیه&nb ...

ایشالله درست بشه عزیزم 

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
 کارش فقط خوبه  عادی شده تازه زندگیمون😂 بعد ده سال البته خونه نداریم ماشینمونم قدیمیه&nb ...

وای اینجوری گفتی ترسیدم 😁😁😁آخه بیشتریا همینن اینجوری نباید ازدواج کرد 

وای اینجوری گفتی ترسیدم 😁😁😁آخه بیشتریا همینن اینجوری نباید ازدواج کرد 

  ولی ادم خوبیه   یه اپشنای دیگه داره ، خلاصه همشون کامل نیستن دیگه ممکنه یچیزایی داشته باشه اولویت باشه برات

من بعنوان یه آقا اگر یه خانم منو با همین شرایط الانم خواست ارزش داره آدم جونشم بده. اگر روزی وضعیتم خوب بشه که قطعا میشه و بعد اونموقه منو بخوان پشیزی نمی ارزه. و میرم دنبال یکی که خودشم مالی باشه

الان دوره زمونه عوض شده پسری که خونه و ماشین و تحصیلات داشته باشه میگرده دنبال یکی مثل خودش. اون زمان گذشت که پسرا میگشتن دنبال خانم با حجب و حیا. چون زیاد ضربه خوردیم. 

دختره خونه باباش من کارت نداشت که سوار اتوبوس بشه از پسر مردم ماشین میخواد. 


ما همه سربازیم در پادگان سرسخت روزگار.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792