2789
عنوان

غسل و روزه🥺🥺

121 بازدید | 13 پست

دوستان ما حموم مون خرابه و اصلا آب گرم نمیکنه ....روزا کلا همینجوریه و فقط شب ها آب گرم میکنه اونم از ساعت ۲ شب بعد... چونکه طبقه بالا هستیم...اصلا روزا آب نداریم ....حالا من دیروز رفتم حموم اونم چجوری اینجوری دوتا تشت نسبتا بزرگ و توش آب برا خودم سر دو گرم کردم و رفتم باهاش مثلا حموم کردم.....ولی چون آبم کم اومد دیگه نتونستم غسل کنم (غسل حیض )فقط حموم کردم....و اینکه دیگه آبی هم نبود که بخام گرم کنم و باهاش غسل کنم....و من امروز روزه ام بنظرتون روزه ام باطله 🥺🥺الانم میخام برم حموم ولی آب  نداریم😔چیکار کنم 

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه اصراری بود حالا روزه بگیری

خب 🥺بخاطر ثوابش

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
به نیت غسل رفتی حموم

اره خب ولی سمت راست وچپ آب نریختم

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂

باید بجا میوردی 


بله باطله چون دقیقا باید نیت رو بگی 

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
اره خب ولی سمت راست وچپ آب نریختم

عزیزم نمیشه بگی من  دارم میرم حمام که غسل کنم 

غسل چی بودنش و گفتنش مهمه !!


زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒

عزیزم نماز و روزت باطله 

 

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

عزیزم نمیشه بگی من  دارم میرم حمام که غسل کنم  غسل چی بودنش و گفتنش مهمه !!

عزیزم خب تو ذهنم بود که غسل حیض 

لطفا برام یدونه آیه الکرسی بخونید کارای مهاجرت ام‌  اوکی بشه بتونم برم به‌سرزمین‌رویاهام و به آرزوهام برسم🥲🥲🥲 کسی خوند بگه منم به نیت اش بخونم🙂
عزیزم خب تو ذهنم بود که غسل حیض 


جدا باید ابکشی بشه 



زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز