2777
2789
چه فرقی میکنه بریدم از عالم ادم از خانوادم  از عشقم  از دوستم کیه که ازش نخورده باشم

میفهممت

دلداری الکی نمیدم 

فقط حرف بزن هر چی دلتو اذیت میکنه دوست داری بگو 

سبک شی عزیزم 

رک بگویم از همه رنجیده ام! از غریب و آشنا ترسیده ام بیخیال سردی آغوش ها   من به آغوش خودم چسبیده ام :) 
انشالا درست میشه 

توکل بر خدا🥺♥️

میشه برای حاجت رواییم صلوات بفرستی فرستادی یا لایک کن یا بهم خبر بده🥰♥️♥️دعا کنید برام بچه ها ؛دلم میخواد اون اتفاقی که باید برام بیوفته 🥺♥️همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی( شعرشو دوست دارم عشقو عاشقی در کار نیست😐😂) اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن من زبون ندارم چیزی بگم ولی دلم میشکنه اون دنیا باید جوابگو باشی😂♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فدات :)  میدونم شرایط امکان داره سخت باشه ولی یک درصد آدم باید فکر کنه شاید بدتر هم وجود داشته ...

ممنون 

از کسی که خوبی ندیدم حداقل فهمیدم تو این شهر به این بزرگی چند نفری هستن بخوان حرفاتو گوش کنن❤

این تاپیک پر از انرژی منفیه گفتن همین حرفا حالتونو بدتر میکنه وقتی میگین کسی رو نداریم و تنهاییم و ...

نظرتون محترم و متینه دوست عزیز 

بنظرم امکان داره صحبت کردن دردی از درد هامون کم کنه 

ممنون  از کسی که خوبی ندیدم حداقل فهمیدم تو این شهر به این بزرگی چند نفری هستن بخوان حرفاتو گو ...

خواهش میکنم کاری نکردم 

خب حداقل جای شکرش باقیه

ولی بدون که حداقل من هستم که بتونم فقط حرفاتونو بشنوم بدون هیچ قضاوتی 

فدات خوب که نیستیم ولی صبر میکنیم  شما چطوری :)

منم آشفته دلتنگ شرمنده خانواده شرمنده غم چشم مادرم که نگران آینده کوفتیه منه دل نگران ولی امیدواربه رحمت یگانه خالق جهان

خدایابابت تمام داده هاونداده هات شکر🌼
منم آشفته دلتنگ شرمنده خانواده شرمنده غم چشم مادرم که نگران آینده کوفتیه منه دل نگران ولی امیدواربه ...

درست میشه عزیز همچی 

مادر که همیشه دل نگرانه ولی دعاش که میدونم همیشه جوابه :) 

من شبانه روز احساس خستگی میکنم خستگی روحی فکری 

پس بیا یه تقییره مثبت و هرچند کوچیک تو زندگیمون ایجاد کنیم مثله پیاده روی یا ....

بدترین نوعِ دعوا با کسیه که سرعت تایپش از تو بیشتره!میشوره میذارتت کنار اما تو تازه نوشتی،اختزام خوذتو نکه داز..!:/
درست میشه عزیز همچی  مادر که همیشه دل نگرانه ولی دعاش که میدونم همیشه جوابه :)

نارحته که چرا دعاس جواب نمیده من از خودم تعریف نمیکنم ولی باباومامانم خیلی ازم راضین جفتشون غصشون اینه که چرا دعای خیرسون در حق من نمیگیره

خدایابابت تمام داده هاونداده هات شکر🌼
نارحته که چرا دعاس جواب نمیده من از خودم تعریف نمیکنم ولی باباومامانم خیلی ازم راضین جفتشون غصشون ای ...

میگیره اصلا مگه میشه دعای پدر مادر در حق فرزند نگیره؟ 

صبر و تحمل و گذر زمان همچی رو درست میکنه عزیز 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792