2777
2789
یا خودمونو خلاص کنیم شاید خدا دلش به حالمون سوخت

چی اذیتت میکنه که فکر میکنی این راهشه 

چی تو دلت میگذره 

رک بگویم از همه رنجیده ام! از غریب و آشنا ترسیده ام بیخیال سردی آغوش ها   من به آغوش خودم چسبیده ام :) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو بدترین شرایط ممکن همیشه خدایی هست که حواسش بهت هست  تو فقط لازمه امیدتو به دست بیاری

عربزم ممنون دلداری میدی ولی کدوم خدا خدا فقط مال بالاییاس به ما نگا نمیکنه اون موقع که من از همه عالم ادم بریده بودم خدایی بهم نگاهم نکرد

هعی بخدا میخوابیم بازم خسته ایم 

من بیدارم میشم باز خوابم میره بازم خستممم😅😂

بدترین نوعِ دعوا با کسیه که سرعت تایپش از تو بیشتره!میشوره میذارتت کنار اما تو تازه نوشتی،اختزام خوذتو نکه داز..!:/
همه چی بستگی به یه کار داره اون درست بشه شاید بتونم جمع کنم خودمو

انشالا درست میشه 

از تمام این دنیا فقط یه بچه میخوام یه بچه تا خوشبختیم کامل بشه به امید نصب تیکر بارداریم 😍۱۴۰۱/۱۲/۱۳ من از اسفند ماه میخوام رژیم جدی بگیرم و ورزش کنم و از وزن ۱۰۵ به ۷۰ برسم انشالا موفق بشم 💯👩‍🌾١٤٠٢/١/٣٠به وزن ٩٩ كيلو رسيدم دوسال کاربر خاموش بودم🌻به خودم گفتم هر وقت باردار شدی عضو میشی اما خوب دیگه طاقت نیوردم و عضو شدم امیدوارم به زودی هم باردار بشم🌻🤰🤱🌻🌻لطفا باهم مهربون باشیم 🌻🌻من به امسال امیدوار🌻🌻صبا-جون۴ سابقم🌻🌻
عربزم ممنون دلداری میدی ولی کدوم خدا خدا فقط مال بالاییاس به ما نگا نمیکنه اون موقع که من از همه عال ...

فدات :) 

میدونم شرایط امکان داره سخت باشه ولی یک درصد آدم باید فکر کنه شاید بدتر هم وجود داشته باشه پس در هر حالتی خداروشکر 

ولی عزیز اگر دیدی دوست داری صحبت بکنی من شنونده خوبی هستم سعی میکنم فقط گوش بکنم :) 

این تاپیک پر از انرژی منفیه

گفتن همین حرفا حالتونو بدتر میکنه

وقتی میگین کسی رو نداریم و تنهاییم و بدبختیم و فلان،لااقل خودتون باعث حال بدتون نشید

گفتن این حرفا هیچ کمکی بهتون نمیکنه

گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792