با همسایمون دعوام شد سر بچه دختر همسایه امد بدون سلام کلامی نفرین کردمنو رفت منم رفتم با مادرش صحبت کنم مادرش بدتر از اون درامد بااینکه مادرش تو نظر مردم خیلی خانمه خوبی والی الان روی دیگشو دیدم خیلی بد بهام حرف زد خیلی ناراحتم خیلی خدا خودش جوابشو بده ب حق امام حسین