2789
عنوان

مگه میشه:////

71 بازدید | 6 پست

دوستم ی لینک ناشناس تو ببوش گذاشت منم رفتم بش پیام دادم باهاش شوخی کردم گف معرفی کن گفتم نوچ نوچ

حالا پیام داده هرزه ای جند.ه ای دستمالی ای😐😐😐😐و کلی زر دیگه چی بگم بش بنظرتون؟

فک میکنم حس شوخ طبعی ام رو از دست دادم.......شوخی کردم

چه بی شخصیه بلاکش کن سریع

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر چی که به ذهنت میرسه بگو سه چهار خط بنویس قهوه ای شه😶🤣 نمونش( تخم🐕)---😑میترسم بیشتر بگم تعلیق ...

😂😂😂فحش ناموسی میدم پس

فک میکنم حس شوخ طبعی ام رو از دست دادم.......شوخی کردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شب هشتم محرم 1448

nik17 | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز