2777
2789
عنوان

کدوم واتساپ ...

114 بازدید | 21 پست

آخرین بازدید میمونه و آنلاین بشیم هم نشون نمیده دیگه همون آخرین بازدید میمونه

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه واتساپا داره

واتساپ اصلی هم؟؟از کجا میشه تنطیم کرد

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

جی بی واتساپ

جیبی میزنم صدتا میاره نمیدونم کدومه میشه از برنامش شات بفرستی

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

نشون میده مگه اینکه ب محض انلاین شدن 

نه میگن یکیش نشون نمیده میمونه آخرین بازدید ک تنطیم کردی

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

میری تنظیمات بعد میری اکانت بعد میزنی privacy  بعد میزنی last seen بعد میزنی nobody

عزیزم اینو نمیگم یکیش هس مثلا میمونه آخرین بازدید ۶ امروز تنطیم میکنی حتی آنلاین میشی باز اینو برا بقیه مینویسه

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

جیبی میزنم صدتا میاره نمیدونم کدومه میشه از برنامش شات بفرستی

اره عزیزم ولی من الان حذف کردم قبلا که نصب کرده بودم این بود

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

اره عزیزم ولی من الان حذف کردم قبلا که نصب کرده بودم این بود

ببخشین میپرسم چرا حذف کردی امینت نداره؟؟

 صلوات لطفا برا ظهور و سلامتی امام زمان  دختر قشنگم مروارید قلبم..امید زندگیم خوشبختیتو ببینیم الهییییی   

ببخشین میپرسم چرا حذف کردی امینت نداره؟؟

نه من اولین بار واتساپ عادی نصب کرده بودم بعد همه ی پیامام اونجاست جی بی واتساپ بهتره نصب کردم خواستم پیامام بیاد نشد بخاطر همین چون نمیشد روی یه شماره دوتا وات باشه حذفش کردم

ما ستارگانی هستیم که در جسم حبس شده ایم. نوری که در جست و جویش هستی، همیشه در درونت بوده است!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

همه بیاین لطفا

aram06 | 21 ثانیه پیش

معلمی با پول

allenski | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792