2777
2789
عنوان

حالت تهوع

46 بازدید | 4 پست

سلام دوستان تروخدا راهنمایی کنید

من دیشب حالت تهوع و معذرت میخام اسهال داشتم بعدش مقدار زیادی ببخشیدا میگم بالا آوردم تا چند دقیقه خوب بودم

ولی از ساعت۴ نصف شب باز حالت تهوع دارم


به نظرتون نیازه باز بالا بیارم یا اینکه تهوع بعد از استفراغه و طبیعیه؟؟


چکار کنم بهتر بشم؟🙏











عزیز خوب اسید معده بالا اومده حالت تهوع داری 

دکتر درمانگاه لااقل برو یه سرم بزنن 

اب و مایعات ولرم بخور 

اب و نمک رو قاطی کن با یه حبه قند بخور 


لایک نفرمایید دوستان به غیر از استارتر عزیز و کاربر محترمی که ریپلای کردم لااقل بفهمم پستم رو خوانده اید  عزیزان .زندگیِ فعلیِ من و شما در برابر زندگیِ بَعدی،بسیار کوتاه،بسیار فرعی وبسیار ریز و گذراست.همچون جرقه ای است که از آتش اجاقی بپرد و گم شود.برای آنکه در زندگیِ بَعدی تا ابد و برای همیشه در آسایش و شادی باشیم ، کافیست همین یک لحظه ی گذرای عمر این جرقه را خوب بمانیم...

عزیزم برای تهوع یه کم زنجبیل دم کن بخور 

لیموترش هم بریزی تو دوغ خوبه با پونه چون پونه یبوست میاره و برای اسهال خوبه 

پسر قشنگم کی بشه برات برم خواستگاری؟ 😍❤️ای جاااانم فکر کن عروسیت 😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز