2777
2789
عنوان

برای مرتضی

126 بازدید | 8 پست

آدمای زیادی توی زندگی من بودن،حتی توی تایپیکهام گاهی اوقات به شوخی و جدی ازشون چیزایی مینوشتم،با بچه های نی نی سایت جوادا،ممدا،مصطفی ها ...همه رو بررسی کردم،

خیلیا از من خوششون اومد و من نخواستمشون

خیلیا رو من خواستم‌ و اونا منو نخواستن

خیلی وقتا دلم شکسته شد

خیلی وقتا هم دل شکستم...

گاهی وقتا شیطنت کردم

گاهی وقتا از همه‌چیز ناامید شدم

بارها قید ازدواج رو برای همیشه زدم

بعضی وقتا اسم بچه هامم انتخاب کردم

مثل یه تیکه چوب روی دریا شناور بودم

آزاد و رها 

اما سرگردون...

تا اینکه تو اومدی مرتضی 

و شدی تمام وجود این تن خسته و شکسته

ازت ممنونم‌که اومدی

بعد از اومدن تو زندگی برای من رنگ دیگری خواهد داشت...

حالا دیگه‌ با غرور سرمو بلند میکنم و به همه میگم؛

ایشون انتخاب عاقلانه ی منه

انتخاب روزهای ۳۱ سالگی

وقتی اتفاقات خوب و بد  زیادی  رو از سر گذرونده بودم

و با آدمای زیادی سر و کار داشتم

و فهمیدم که عشق یعنی داشتن حس خوب‌کنار‌ یه آدم معمولی...


میخوامت رفیق ۱۴۰۱.۵.۴

چهارمین روز مرداد ماه برام جاودانه ترین تاریخ‌ خواهد بود چون هم روز یکی‌ شدنمون و هم روز میلاد توست.



رویاهای بزرگی دارم

خوشبخت باشید کنار هم🧡

با تاپیکت یاد گذشته خودم افتادم :)

#پرسپولیس_زیباترین_عشق_جهان❤️                                     آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود                                     دیگر فقط تصویر من در مردمک های تو بود                              ناشناس:🌱    https://harfeto.timefriend.net/16537800050671  
خوشبخت باشید کنار هم🧡 با تاپیکت یاد گذشته خودم افتادم :)

ممنون عزیزم 

انشاالله تو هم تو زندگیت خوشبخت و سعادتمند بشی

امیدوارم گذشته ی خوبی بوده باشه

ولی مهم اینه ک آیندت قشنگ باشه و من برات آرزو میکنم که آینده ی پر ثمر و قشنگی پیش روت داشته باشی

رویاهای بزرگی دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنون عزیزم  انشاالله تو هم تو زندگیت خوشبخت و سعادتمند بشی امیدوارم گذشته ی خوبی بوده باشه ...

مرسی عزیزم

نه با اسمی که گفتی یاد روزایی افتادم خیلی برام سخت گذشت و هنوزم میشه اثارشو تو زندگیم دید ، اما خداروشکر که به لطف اون ادم بهتری شدم خیلی عاقل تر 

مرسی واسه ارزوی قشنگت دعام کن عزیزم🧡🌸

#پرسپولیس_زیباترین_عشق_جهان❤️                                     آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود                                     دیگر فقط تصویر من در مردمک های تو بود                              ناشناس:🌱    https://harfeto.timefriend.net/16537800050671  
مرسی عزیزم نه با اسمی که گفتی یاد روزایی افتادم خیلی برام سخت گذشت و هنوزم میشه اثارشو تو زندگیم دی ...

بخاطر اسم گفتی

آهان الان متوجه شدم 

چشم عزیزم اگر که قابل باشم حتما برات دعا میکنم

مطمئن باش آدمی که واقعا مناسبته به وقتش سر راهت قرار میگیره

پس بخاطر گذشته اصلا ناراحت نباش

زندگی هممون همینه

انقدر زخم میخوریم تا یاد میگیریم درست چیه غلط چیه آدم توب کیه آدم بد کیه...

مراقب خودت و خوبیهات باش

💝

رویاهای بزرگی دارم
بخاطر اسم گفتی آهان الان متوجه شدم  چشم عزیزم اگر که قابل باشم حتما برات دعا میکنم مطمئن باش ...

بله عزیزم

اره خودمم میدونم که اشتباه بوده و خداروشکر میکنم که اون رابطه تموم شد ، بعد از مدت ها فهمیدم که خدا چقدر نگاهم کرد اون روزا و من نفهمیدم 

اون تجربیات خیلی کمکم کرد ، بعد از اون ادم جدیدی شدم و این ادمی که هستمو خیلییی بیشتر دوست دارم 

این روزا حالم خیلی بهتره ، میگن دعای بقیه در حق ادما زودتر اجابت میشه ، امیدوارم خدا بازم مثل همیشه هوامو داشته باشه کا این بار بعد از چند سال که تونستم کنار بیام و دوباره بتونم دل ببندم ، نا امیدم نکنه🧡

ممنونم برای حرفای قشنگت خوشبخت ترین باشید تا ابد کنار هم🧡

#پرسپولیس_زیباترین_عشق_جهان❤️                                     آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود                                     دیگر فقط تصویر من در مردمک های تو بود                              ناشناس:🌱    https://harfeto.timefriend.net/16537800050671  

دعای خیر پشت سرت بود که با علی و ممد ازدواج نکردی..... بی شک اگه زنشون شده بودی الان تاپیک طلاق میزدی

مثل روز برام روشنه

در یکی از تاپیک هام درباره اینکه در جلسه خواستگاری چی بگیم (برگرفته از سخنان دکتر حبشی) نوشتم. مطالب دکتر حبشی، بانوآرتمیس، دختر_گرانبها و roya_am را کتاب کردم. میتونین از تاپیک‌هایم به صورت رایگان دانلود کنید. برای زندگی مشترک، کتابی بهتر از کتاب زندگی دکتر حبشی نخوندم. برای هر زن و مردی واجب است این کتاب رو بخونه. این کتاب رو میتونین از سایت مجتمع فرهنگی شاهدان (سایت دکتر حبشی) تهیه کنید. 

دعای خیر پشت سرت بود که با علی و ممد ازدواج نکردی..... بی شک اگه زنشون شده بودی الان تاپیک طلاق میزد ...


  

ای بابا

پس خدا رو شکر ممد و علی بگیر نشدن  


رویاهای بزرگی دارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز