سلام. من شاغلم و جایی کار می کنم. جایی که کار می کنم جمعه ها هم بازه. من جمعه ها نمی رم سر کار. ولی این جمعه همکارم می خواست بره مرخصی. قرار شد من به جاش برم. پنجشنبه با دوستم رفته بودیم بیرون و بهش گفتم می خوام جمعه برم. گفت برای چی جمعه می خوای بری. خیلی بهت حقوق می ده که جمعه رو هم می خوای بری؟ من نمی ذارم بری. و اینا. و گفت از روی دلسوزی میگم. بعد گفت من اصلا امشب می خوام بیام خونتون زنگ بزن بگو نمیام. گفتم من قول دادم نمی تونم بگم نمیام. ولی ناراحت شد و رفت. هر چی بهش زنگ می زنم و پیام می دم. جواب نمی ده. . شما بودین چی کار می کردین؟ واقعا حق چنین رفتاری رو داره؟ البته دوست صمیمی هستیم. خیلی ساله.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.