2777
2789
عنوان

باغبانی

101 بازدید | 7 پست

سلام 

من سوال درباره قلمه زنی ریحان 

نعنا دارم 

ریحان بدون ریشه از طریق ساقه قلمه بزنم داخل آب 

بعد وارد خاک کنم .

ولی هر چی امتحان کردم ریحان پژمرده شد .

در ضمن هورمون ریشا زایی خوبه سرکه ز دم سیاهش کرد 

گلم ریحان اخه چیه که بخوای قلمه بزنی

بذرشو که ارزونه بخر بکار

نعنا هم با ریشه اگه هست بکار تو خاک

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید درخواست دوستی فرستادم قبول میکنید؟ راجع به واکسن سوال داشتم. پست اتون رو توی تاپیک یه نفر دی ...

سلام 

والله از واکسن خبر ندارم .

ماهم واکسن سپاهی زدیم .

واکسنی که سپاه درست کرده .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز