2777
2789
عنوان

همسایه ها

| مشاهده متن کامل بحث + 790 بازدید | 26 پست
اره یه سال دستش بود ظرفمم خارجی و گرون بود  سر اسباب کشیش  رفتم گفتم داد  ولی خواهر ...

عه  

آره ظرف منم گرون بود

مثلا میخواستم جلو همسایه کلاس بزارم تازه عروسم تو گرون ترین ظرفم بردم

خجالتم میاد برم بگم بده ظرفمو

تو دست مادرا سبد لاله های جوان🖤🕊️ حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن...کنار پرچم ایران از پرچم کشور های عربی استفاده میکنن و تاریخ ایران از قبل از ایران باستان تا صفوی و پهلوی و دوران معاصر بلد نیستن اما تاریخ و زندگی همه اعراب و پیامبرا بلدن و افتخار هم میکنن !شما لازم نیست درس وطن پرستی و ایرانی بودن بدی ..

برمیداشتی میگفتی اینا ظرفای منه که اینجا چیکار میکنه

به شوهرم گفتم بهش بگو

گفت دست نزن ول کن بحث میشه 

خواهرش جدا شده اسباباش خونه ی مادرشوهرمه 

خودش شهر دیگه کار میکنه 

دلم پیش سینی م مونده بخدا چقدرم قشنگ بود از دلم نمیره اصلا

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عه     آره ظرف منم گرون بود مثلا میخواستم جلو همسایه کلاس بزارم تازه عروسم تو گرون ترین ...

خجالت چی 

مثلا میگه وااای چه پررو بود اومد ظرف رو گرفت 

اخه عادیه 

برو قشنگ در بزن بگو بی زحمت ظرفم رو پس میدی 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

به شوهرم گفتم بهش بگو گفت دست نزن ول کن بحث میشه  خواهرش جدا شده اسباباش خونه ی مادرشوهرمه&nb ...

وااا سینی خودتو بخوای بگیری چه بحثی میشه من بودم میگرفتم هرچی هم میخاد بشه 

دنیا که دنیا نیست زندونه 
تو چی اورد برات ؟  خب تو همون طرف خودش چیزی میذاشتی برمیگردوندی.

ما کلا کسی برامون چیزی میاره همون موقع یه چیز دیگه داخل ظرف پر میکنیم بر میگردونیم

ولی چون اون موقع خونه خالی بود و چیز خوردنی نداشتم ترسیدم ظرفاشم تو اون شلوغی خونه بشکنه همون روز برگردوندم بهش 

تو دست مادرا سبد لاله های جوان🖤🕊️ حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن...کنار پرچم ایران از پرچم کشور های عربی استفاده میکنن و تاریخ ایران از قبل از ایران باستان تا صفوی و پهلوی و دوران معاصر بلد نیستن اما تاریخ و زندگی همه اعراب و پیامبرا بلدن و افتخار هم میکنن !شما لازم نیست درس وطن پرستی و ایرانی بودن بدی ..

عه     آره ظرف منم گرون بود مثلا میخواستم جلو همسایه کلاس بزارم تازه عروسم تو گرون ترین ...

عزیزم الکی خودت و ناراحت نکن 

به همسایه رو بدی کارت تمومه 🤦🏻‍♀️

برو بگو ظرف من دست شماست اگه میشه بدین بهم 🙃

ببین یه نقشه برات کشیدم ، برو طرز تهیه یه غذا و یا دسر رو بپرس، بگو مهمان داریم، بعددوباره برو ، عه خانم فلانی ببخشیدکلی دنبال ظرف میگشتم  یادم نبود ظرف پیشتون مونده ست سرویسمه. شب مهمون داریم، به همین راحتی . 

بعدشم عزیزم، کسی برای تشکر میوه نمیره ،هم گرونه هم جالب نیست، یه کیک یا دسر جالب تره

ببین یه نقشه برات کشیدم ، برو طرز تهیه یه غذا و یا دسر رو بپرس، بگو مهمان داریم، بعددوباره برو ، عه ...

آهااااان اوکی

امروز که خونه مامانم اینا دعوتیم ولی اگه تا فردا پس فردا نیاورد میرم اینجوری میگم

تو دست مادرا سبد لاله های جوان🖤🕊️ حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن...کنار پرچم ایران از پرچم کشور های عربی استفاده میکنن و تاریخ ایران از قبل از ایران باستان تا صفوی و پهلوی و دوران معاصر بلد نیستن اما تاریخ و زندگی همه اعراب و پیامبرا بلدن و افتخار هم میکنن !شما لازم نیست درس وطن پرستی و ایرانی بودن بدی ..

ببین یه نقشه برات کشیدم ، برو طرز تهیه یه غذا و یا دسر رو بپرس، بگو مهمان داریم، بعددوباره برو ، عه ...

میوش از باغ خودمون بود انگور و آلو و شلیل و هلو بردم

تو دست مادرا سبد لاله های جوان🖤🕊️ حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن...کنار پرچم ایران از پرچم کشور های عربی استفاده میکنن و تاریخ ایران از قبل از ایران باستان تا صفوی و پهلوی و دوران معاصر بلد نیستن اما تاریخ و زندگی همه اعراب و پیامبرا بلدن و افتخار هم میکنن !شما لازم نیست درس وطن پرستی و ایرانی بودن بدی ..

آهااااان اوکی امروز که خونه مامانم اینا دعوتیم ولی اگه تا فردا پس فردا نیاورد میرم اینجوری میگم

😊بعدشم عزیزم یه نصیحت ، یه خوراکی آورد جاش بردی، دیگه به همسایه رو نده ، وقاطی نشو ،یعنی منظورم رفت و آمد هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز