2789
عنوان

د ی ج ی کالا

150 بازدید | 14 پست

کی تجربە خرید آنلاین  رو داره  من یک هفته پیش چند تا چیز سفارش دادم قرار بود چهارشنبه برسه دستم تا مرحله ی رسیدن سفارش به دست مشتری رفت ولی چند ساعت بعد نوشت سفارش ناموفق به پشتیبانی شم ایمیل زدم گفتن بعد 24ساعت بهم میگن که مشکل چیه ولی ایمیل نزدن دیگه

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  

خریدم اینجور مواقع پولمو برگردوندن فقط

لایکم نکن اذیت میشم نمیبخشمتاااا 😒منم خیلی دوست داشتم سلامتی داشته باشم  خونه عیان بشینم ماشین عیانی سوار شم ارامش داشته باشم که هیچ کدومو ندارم به کسیم میگی از نظر خیلیا جوابش حمکتی و امتحانه  هست،متنفرم از این نتیجه گیری حکمتی هست...یعنی یکی اینو میگه میسوزممممم،الانم خیلی دوست دارم زودتر بمیرم لااقل اینو واسم زیادی نبین زودتر تموم کن💔 عدالت خدا کجاست💔تا حالا دلت برا کسی سوخته؟من برای خودم میسوزه💔 متنفرم از دنیاییکه همه بدبختیا رو سر من اوار شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آنلاین پرداختش کردی یا نه؟

احتمالا فروشنده تامین نکرده

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
عزیزم زنگ بزن من دو س سالی هس خرید میکنم بزنگ پشتیبانی

 ایمیل که زدم جواب ندادن  🤦🏻‍♀️من اولین بارمه

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
آنلاین پرداختش کردی یا نه؟ احتمالا فروشنده تامین نکرده

نه عزیزم آنلاین پرداخت نکردم اگه مشتری تامین نمی‌کرد که تامرحله رسیدن دست مشتری نمی‌رفت 

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
شاید جنس توی مرحله ی انتقال دچار آسیب شده

 خوب بعدن میارن؟

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
نه عزیزم آنلاین پرداخت نکردم اگه مشتری تامین نمی‌کرد که تامرحله رسیدن دست مشتری نمی‌رفت 

من همیشه آنلاین پرداخت میکنم،  تامین نشه یا مشکلی باشه پولو برمیگردونن

شما باز یه تماس بگیر ضرر نداره

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
این مشکل جدیدا برای منم زیاد اتفاق میوفته همیشه مشتری ثابت دیـجی بودم اما با این کارا باید به فکر ی ...

زنگ زدم پشتیبانی میگن بعدن باهاتون تماس میگیرم آنلاین شاپ معتبر دیگە ای فک نکنم باشە

بامن ازمنطق حرف نزنیداستوره من پاتریکه  لگد زدن مختص به اسب و الاغ نیست خود من گاهی چنان لگدی به بختم زدم که اسب و الاغ به نشانه ی احترام کلاهشونو برداشتن هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز