2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره مراقبتش سخته از ی شامپوی خاص باید استفاده کنی هر دفه تا شیش ماه ک فرصت کراتین تموم میشه ی ماسک مو هم مخصوص کراتینه جایی ک میری کراتین میکنی بهت میدن بعد از دفه حتما باید بعد حموم سشوار کشیده بشه وگرنه اگ ی بارم نکشی دو باره همونجوری میشه بعد چند بار به حالت عادی بر میگرده من ک بعد کراتین ریزش مو گرفتم.... 

  Carter.intp

اولش برای من که همیشه موهام بسته اس حتی تو خاب خیلی سخت بود و تا سه روز نباید میبستم 

مراقبتش آسونه 

ولی بستگی داره به موهات 

من رفتم برای مدل تثضیح داد برای موهایی که سوخته یا ریزش داره کراتینه اصلا نباید کنن و اول باید پروتین کنن

من ک بدم میاد سشوار همش باید بکشی اونم ک ب مو ضررداره 

🌿💫رفیق!خدا‌حتمایه‌هدف‌برای‌رَنجِت.یه‌دلیل‌برای‌مُشکلاتِت‌ویه‌پادا‌ش‌برای‌باایمان‌بودنت‌درنظرداره:)♥️

✓خشگلا یک موقعیت استثنایی مدل برای شیدینگ لب میخام زیر نظر استاد انجام میشه با مواد عالــی فقط هذینه مواد گرفته میشه(مشهد) سوالی داشتید دایرکت درخدمتم 🍓✨

مآمآنــ کوچولوی کوچولومم🥺🥹🫶🏻 پیج کاری: tattoo_lady.alsaedi پیج خدم: parastw. 81فالـو کنید🫶🏻🌱دورگه ایرانیـ وعراقیـ😌🤝🏻🇮🇷🇮🇶  دیپلم مدیریت خانواده👩🏻‍🎓،بدنساز🏋️‍♀️دارای مدرک بین المللی میکروبلیدینگ🇱🇷         ⫷ روی هدفم تمرکز میکنم آدما فقد وقتمو میگیرن🧷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز