من سخت نمیگیریم بارها هم بهش گفتم ولی اون براش سخته....
بیشترین مشکلش خونه ست میگه اگه خونه داشتم یا برای رهن خونه مشکلی نداشتم مگه مریض بودم انقد دست دست کنم....
تهران واقعا رهن های خونه خیلی بالاست و اینم میگه منطقه های پایین شهر هم امن نیستن حساسیت های اینجوری داره...😔