2777
2789
عنوان

ایده تولد کودک

330 بازدید | 7 پست

سلام،

ما اطرافمون کسی بچه نداره،چند تا. از دوستام بچه دارن. میخوام واسه پسرم تولد 3 سالگی بگیرم، اما نمیدونم چیکار کنم؟

دلم میخواد مثل بچگی خودمون عکس تولد دسته جمعی داشته باشه

بچه دوستامو اگه بگم میشن 5 تا

بنظرتون5 تا بچه با مادراشونو دعوت کنم خونه به صرف عصرانه و کیک تولد، خودم غذا الویه و ژله و پاپ کرن اینا درنظر گرفتم، شما نظرتون چیه؟

یا برم تو خانه بازی تولد بگیرم؟

 نمیدونم هزینه اش چقدر میشه تو خانه بازی، ایده ای دارید کمکم کنید؟

از نگرانی از دست دادن اطرافیانم خستم، از اینکه به اطرافیانم، دوستانم و... بگم خدا رحمت کنه غم آخرتون باشه،خستم....خدایا خودت این روزهارو تموم کن....این روزها که اینقدر غمگین و زیر بار زور و خفقان میگذره جوانی ماست....
من دوس ندارم کسی من تولد یاهرمهم‌نی تو این وضع دعوتم کنه خودمونی بگیرین بهتر

چرا؟

از نگرانی از دست دادن اطرافیانم خستم، از اینکه به اطرافیانم، دوستانم و... بگم خدا رحمت کنه غم آخرتون باشه،خستم....خدایا خودت این روزهارو تموم کن....این روزها که اینقدر غمگین و زیر بار زور و خفقان میگذره جوانی ماست....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچ کس ایده ای نداره؟؟

از نگرانی از دست دادن اطرافیانم خستم، از اینکه به اطرافیانم، دوستانم و... بگم خدا رحمت کنه غم آخرتون باشه،خستم....خدایا خودت این روزهارو تموم کن....این روزها که اینقدر غمگین و زیر بار زور و خفقان میگذره جوانی ماست....

دوست داری بگیرحالابالاخره ۲تاش که میان سال دیگه هزینه هابیشتره مایه تولدتوپارکم دعوت شدیم خوب بودبرابچه هاحسابی بازی کردن یه دونه میزتوپارک هم سفره انداخت وخوراکی هاروش عکس دسته جمعی هم گرفتن

بهترین ادمهای زندگی همانهایی هستندکه وقتی کنارشان می نشینی چایی ات سردمی شودودلت گرم

سلام عزیزم

ببخشید اینجا میپرسم

بچتون به حرف اومد؟؟؟ 

باتوجه به تاپیکای قبلیتون میپرسم که گفته بودین کلمات محدودی میگه

الان پسر منم ۲سالشه فقط میتونه چندتا کلمه بگه


درحالی ک بعضی سایتا نوشتن که تو سن ۲سالگی کودک باید ۲۰۰ کلمه بلد باشه🤯


برا همین نگران شدم گفتم شما تجربه دارین ازتون بپرسم

الان که میخواید برای تولد یا رویداد کودک برنامه بریزید، چند تا سایت یا کانال مختلف رو چک میکنید؟

  • اینکه هر سرویس رو باید جداگانه پیدا کنم
  • اینکه قیمتها شفاف نیست و باید تماس بگیرم
  • اینکه از کیفیت کار مجری/عکاس مطمئن نیستم چون نمونه کار خوب ندیدم
  • اینکه مجری یا عروسک گردان سروقت نمیرسه یا کنسل میکنه
  • اینکه نمیدونم ترکیب کدوم سرویسها با بودجه من جور درمیاد

اگه یه تجربه بد از هماهنگی تولد داشتین یا مجری بدی گرفتین، لطفا با ۱ جمله کوتاه بفرمایید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز