2777
2789
عنوان

آرترزی مری

168 بازدید | 16 پست

کسی هست که بچش آرترزی مری داشته 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

سوالت چیه؟

تو فایل شما بوده  بچه ای الان حالش چطوره 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم میدونم خیلی وقتع از این تاپیک گذشته شاید سر نزنی ولی من شانسمو امتحان میکنم 

میخواستم بدونم شما بچتون ک اترزی مری بود خوب شد انشاالله؟

توروخدا کمکم کنید خواهر زادم ۱۸ روزشه مشکوک ب اترزی مریه دارم دق میکنم انقدر گریه کردم ک حد نداره اخه خواهرم بچشو با هزار بدبختی و ای وی اف باردار شده لطفا راهنماییم کنید بچه شیر میخوره ولی دور لبش کبود میشه موقع شیر خوردن زایمان خواهرمم زور بود توی ۳۵ هفته بود

خدایا تو دلیمو سپردم ب خودت سالم سالم بگیرمش تو بغلم 

سلام عزیزم میدونم خیلی وقتع از این تاپیک گذشته شاید سر نزنی ولی من شانسمو امتحان میکنم  میخواس ...

سلام خدارو هزار با شکر پسرم خوب شد  یک روزش بود عمل شد و یک ماه تو ای سی یو بود  از بدو تولد تشخیص دادن که آرتروز مری داره و فوری عملش کردن چطور بچه خواهر شما رو اول نفهمیدن که آرترز مری داره 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

سلام عزیزم میدونم خیلی وقتع از این تاپیک گذشته شاید سر نزنی ولی من شانسمو امتحان میکنم میخواستم بدون ...

سلام عزیزم من میخواستم بپرسم پسر خواهرتون حالش خوب شد

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

سلام عزیزم من میخواستم بپرسم پسر خواهرتون حالش خوب شد

سلام عزیزم من الان دیدم پیامتونو خداروشکر خواهر زاده من اترزی مری نبود و انفولانزا گرفته بود ۱۶ روز توی بیمارستان بستری بود الان خداروشکر حالش خوبه و سرحاله

خدایا تو دلیمو سپردم ب خودت سالم سالم بگیرمش تو بغلم 

سلام عزیزم من الان دیدم پیامتونو خداروشکر خواهر زاده من اترزی مری نبود و انفولانزا گرفته بود ۱۶ روز ...

خوبه خداروشکر 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

خوبه خداروشکر

سلام عزیز منم پسرم دریک ماه ونیم ش آترزی مری داره 

پنج روزگی عمل شد یک ماه آی سی یو بود خدا رو شکر ترخیص شده بهتر 

ولی سینه ش یکم خس خس میکنه بعضی وقت ها خلط بالا میاره 

میشه شما از تجربیاتت بگی

خدایا پسرم برام حفظ کن. سالم و صالح💙🙏👦👼

سلام عزیز منم پسرم دریک ماه ونیم ش آترزی مری داره پنج روزگی عمل شد یک ماه آی سی یو بود خدا رو شکر تر ...

سلام گلم پسر منم یک ماه تو ای سی یو بستری بود یک روزگی عمل شد وای خیلی روزای سختی بود ولی الان خداروشکر پسرم بهتر شده 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

سلام عزیز منم پسرم دریک ماه ونیم ش آترزی مری داره پنج روزگی عمل شد یک ماه آی سی یو بود خدا رو شکر تر ...

شما پسرتون الان چند وقتشه 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

یک ماه و نیم

انشالله که بهتر باشه 

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

پسر شما الان چند سالش؟

۳ ماه دیگه میشه ۴ سالش

فقط 33 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792