2777
2789
عنوان

کنکوریا بیاین🙏

90 بازدید | 9 پست

سلام..میخواستم بپرسم واسه نظام قدیم چ مقطعی بعنوان تاثیر ۴۰ درصد حساب میشه؟؟ آخه ما نظام قدیمیا پایه سوم کلا نهایی بود ولی پایه پیش دانشگاهی فقط چندتا درس..

میشه هر کی امضام رو دید واسه رسیدن ب حاجت دلم ۵ تا صلوات بفرسته و هدیه کنه ب امام زمان عج 💚🌼...حاجت روا بشین مهربونا 🌸🌼💚

منم مثل تو هستم خواستم کنکور بدم الان که تاثیر معدل رو قطعی کردن نمیدونم کنکور شرکت کنم یا نه

ولی اگه بخوام کنکور بدم ترمیم معدل شرکت می کنم

واسه امضاهاتون صلوات می فرستم فقط اعلام نمیکنم ./با عرض پوزش درخواست دوستی قبول نمیکنم / نامه ای به خدا:سین کن مشتی، کارمون گیره به مولا/ان شاءالله به حق حضرت زهرا هیچ زنی انتظار واسه اولاد دار شدن نکشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل تو هستم خواستم کنکور بدم الان که تاثیر معدل رو قطعی کردن نمیدونم کنکور شرکت کنم یا نه ولی ا ...

حالا نمیدونی واسه چ مقطعی معدل مهمه؟؟ واسه نظام جدیدا دوازدهم..واسه خودمون سوم ایا؟

میشه هر کی امضام رو دید واسه رسیدن ب حاجت دلم ۵ تا صلوات بفرسته و هدیه کنه ب امام زمان عج 💚🌼...حاجت روا بشین مهربونا 🌸🌼💚
حالا نمیدونی واسه چ مقطعی معدل مهمه؟؟ واسه نظام جدیدا دوازدهم..واسه خودمون سوم ایا؟

نمیدونم والا

واسه امضاهاتون صلوات می فرستم فقط اعلام نمیکنم ./با عرض پوزش درخواست دوستی قبول نمیکنم / نامه ای به خدا:سین کن مشتی، کارمون گیره به مولا/ان شاءالله به حق حضرت زهرا هیچ زنی انتظار واسه اولاد دار شدن نکشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز