انگیزه مون اینه که بسته هر چی عقب موندیم تو پیاده روی یا نفس نفس زدیم وکم اوردیم بسته نتونستیم اونجوری که دلمون میخواد نتونستیم لباس باز بپوشیم بسته که سفره دسمال زدن سخته واسمون
بسته که توی هر پیاده روی مجبوریم کلی وزن اضافه با خودمون بکشیم....
بسته چشممون روی لباس باربی یه مغازه موند......
بگم یا کافیه عزززیزم