2777
2789
عنوان

طلاق بگیرم یا ...

358 بازدید | 16 پست

شوهرم اولای زندگی دست بزن داشت و فحاشی میکرد الان دست بزن نداره چون من سکوت مطلق میکنم پدرم دو ماهه بودم که تصادف کرد همش بهم میگفت پدر سگ یا بی خانواده قلبم اتیش میگرفت چون بابامو اصلا ندیدم ...الان ماهی یبار دعوا راه میندازه من ناپدری بدی داشتم مادرم هم خیلی بد بود خیلی بد  با شکنجه بزرگ شدم الانم چند سالی میشه بیرونم کردن و ازشون خبری ندارم . کسیو ندارم بهش تکیه کنم . خستم خیلی تحملم دیگه تموم شده . این از بدیا

اخلاق خوبشم دست و دل بازه . خرج میکنه . به فکر اسایش و راحتی ما هست. اهل تفریح و رستوران و بیرونه . کمکم کرد درس خوندم و الان شاغلم . اهل خیانت و ...نیست . با خواهراش به خاطر من قطع رابطه کرده .

نمیدونم چکار کنم از ساعت ۶ صبحدارم حرص میخورم . 


عضو گروه نارنجی 🍁🍁🍁 وزن شروع91 🍂 وزن فعلی87.75🍂وزن هدف۷۰ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه

ببین همسرت خوبیاش سنگین تر از بدیهاشه

باور کن با مشاوره رفتن و راهکار گرفتن زندگیت رو قشنگ تر میکنی

.الان اگه خیانت هم میکرد و خسیس یا بی پول بود شک نکن که همه میگفتیم طلاق

ولی واقعا این مساله رو که فحاشی میکنه رو میتونی درست کنی من فک کنم خودت یه جورایی افسرده و دلشکسته هستی و تلاشی دیگه نمیخای بکنی ولی دستت رو بزار رو زانوت و خودت بلند شو به امید هیچکس نباش

فحش اره . دست بزن نه . اره بچه دارم

اسی بخاطر فوت بابات و گذشته ای که تعریف کردی خیلییی متاسف شدم😔این بدبهای شوهرت خیلی ازاردهنده ست ولی سعی کن شرایطی پیش نیاد که عصبی بشه و فحش بده.بددهنی خیلی بدِ

و عشق اگر با حضور همین روزمرگی ها عشق بماند ،عشق است.........سادگیم را،یکرنگیم را به پای حماقتم نگذار..انتخاب کردم که ساده باشم و دیگران را دور نزنم.وگرنه دروغ گفتن و بدبودن و ازار و فریب دیگران آسانترین کار دنیاست.بلد بودن نمی خواهد.
فحش اره . دست بزن نه . اره بچه دارم

چون بچه داری باید خیلی فکر کنی. چون طبق قوانین ایران معمولا بچه رو اگه بالای ۶ سال باشه به پدر میدن. 

جدای از اون باید ببینی با توجه به اینکه خانواده حمایتت نمیکنن اگه جدا بشی میتونی مستقل زندگی کنی؟ پول کافی داری برای یه زندگی جدا؟

هدف ۱۴۰۲ من: مهاجرت. به هدفم قول رسیدن داده ام 😊❤

عزیزم ما اینو یاد گرفتیم تا تقی به توقی میخوره میگیم طلاق هیچیم از دستمون نمیاد 

شوهرت خصوصیات خوبیم داره ولی خیلی خوبه که دست بزنو ترک کرده مطمن باش اونجوری کع اونو ترک کرده میتونی تز فحشم ترکش بدی فقط با سیاست 

طاق نگیر. ولی بخاطر این چیزا خودتو عذاب نده. درسته فحشو دست و بزن چیز کمی نیست. ولی خودتو قوی کن. بزار بترسه ازینکه بهت توهین کنه. تقصیر تو نبوده که همه این اتفاقا افتاده. من نمیگم بهش محبت کن تا دیکه فحش نده نه. در عوض برای رشد خودت تلاش کن. اونوقت دیگه تحقیرت نمی کنه

چون بچه داری باید خیلی فکر کنی. چون طبق قوانین ایران معمولا بچه رو اگه بالای ۶ سال باشه به پدر میدن. ...

شاغلم . پولم دارم اجاره کنم ولی خودمم شخصیتی وابسته م . اضطراب اجتماعی هم دارم . چون ۱۸سال تو زیر زمین شکنجه شدم جسمی و روانی . ای خدا اینم از شوهر تا کی باید شکنجه بشم . کاش بابام بود دلم شکسته

عضو گروه نارنجی 🍁🍁🍁 وزن شروع91 🍂 وزن فعلی87.75🍂وزن هدف۷۰ 
طاق نگیر. ولی بخاطر این چیزا خودتو عذاب نده. درسته فحشو دست و بزن چیز کمی نیست. ولی خودتو قوی کن. بز ...

ممنون ❤

عضو گروه نارنجی 🍁🍁🍁 وزن شروع91 🍂 وزن فعلی87.75🍂وزن هدف۷۰ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل شصت پا

hivaa1400 | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792