سلام سلاااامم واااای دارم میمیرم از درد پریود..من قبلنا اینطوری نبودم کههه...الان دو ماهه پریود میشم یعنی میمیرم و زنده میشم از درد...میخام ببینم نظر شما چیه در این مورد😭درضمن من ۲۰ سالمه و هنو عقدم ینی دخترم...نمیدونم بضیا میگن ربط داره...حالا بگین ببینم بنظر شما چرا انقد درد شدیده..کمک