مینا765 مدیر استارتر عضویت: 1393/03/16 تعداد پست: 8399 عنوان یعنی کروناس؟ 72 بازدید | 9 پست سلام بچه ها من با یه گروهی کار میکردم همش ۳ تا ماسک داشتم اون روز که میرفتیم جایی که کوچیک و بسته بود ۴ تا زدم وقتی اومدم خونه فرداش مریض شدم تب و لرز و آبریزش و گیجی مزه غذا رو هم نمیفهمم چطور شد که با ماسک هم میگیری خدایا شکرت 1401/04/25 | 13:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatishko80 عضویت: 1398/08/12 تعداد پست: 98941 ممکنه وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔
ممshivana عضویت: 1401/04/04 تعداد پست: 1319 اینا علائم سرماخوردگیه ویروس جدیدهولی بری دکتر میگه کروناست
دخترکوردنازار عضویت: 1398/04/02 تعداد پست: 8257 کروناس الان موج هفتم خیلیها دوباره گرفتن ولی خوب زیاد خطرناک نیست باید دورش بگزره
مینا765 مدیر استارتر عضویت: 1393/03/16 تعداد پست: 8399 اینا علائم سرماخوردگیه ویروس جدیده ولی بری دکتر میگه کروناست اره من قبل از کرونا هزار بار اینجوری سرما خوردمولی الان همه میگن کرونا خدایا شکرت
مینا765 مدیر استارتر عضویت: 1393/03/16 تعداد پست: 8399 کروناس الان موج هفتم خیلیها دوباره گرفتن ولی خوب زیاد خطرناک نیست باید دورش بگزره اره خب رو به موت نیستم ولی انگار ماسک هم فایده نداره باید بشینی تو خونه پشه هارو هم نبینی خدایا شکرت
دخترکوردنازار عضویت: 1398/04/02 تعداد پست: 8257 اره خب رو به موت نیستم ولی انگار ماسک هم فایده نداره باید بشینی تو خونه پشه هار ... اره اپیدمی شده الان بیشتر اینجا گفتن دوباره گرفتیم
دخترکوردنازار عضویت: 1398/04/02 تعداد پست: 8257 ولی خوب الان هوا گرمه جلو کلر میخوابی سرما هم بخوری میگن کروناس