2777
2789
عنوان

شیر خشک

66 بازدید | 7 پست

سلام خانما دختر من دو ماه دیگه ۲ سالش میشه 

اگر به جای شیر خشک ۳ که متناسب با سنشه بهش شیر خشک ۲ بدم مشکلی داره آخه اصلا وزن نمیگیره 

فکر میکنم شیر خشک ۱ و ۲ بهتر از شیر خشک ۳ باشه البته شایدم اشتباه میکنم 


نمیدونم بهتره با دکترش مشورت کنی،بعدم اون وقت از شیر گرفتنشه عزیزم

ممنون میشم تویی که منطق نداری یا به خودت زحمت نمیدی حرف منو یه دور با دقت بخونی بعد ریپلای کنی،انرژیتو برا من هدر ندی دوست عزیز

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیتونی آجیل و مرکبات بدی؟

تمایلی به صحبت با آدمای مذهبی / فمنیست / کهنه فکر / روشعنفکر امروزی نیست ،ریپلی نزن ❌️ره‌حمت له دل نماوه  چاو رهه‌ش ✨️دختری از تبار زاگرس 💫دوست عزیزم الان که امضای منو باز کردی لطفا یه صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) بفرست ❤🌱 

دیگه تو دو سال شیر تو وزن گیری اثر نداره که باید از شیر بگیریش و بهش غذاهای بدی که مقوی باشن

 اي دير يافته با تو سخن مي گويم ،بسان ابر که با توفان،بسان علف که با صحرا،بسان باران که با دريا،بسان پرنده که با بهار،بسان درخت که با جنگل سخن مي گويد،زيرا که من ريشه هاي تو را دريافته ام،زيرا که صداي من،با صداي تو آشناست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز