سلام خانما واحد کناریم خیلی فضوله
خیلییییییی
به محضی با صدای بلند حرف میزنم در واحد رو باز میکنه گوش وایمیسته.
دیروز شوهرم اشغالا رو برد سر کوچه یکم اب ریخت توی پاگرد شوهرم از سر کوچه اومد همسایه بهش گفت اب ریخته بودی دارم طی میکشم.
یعنی به این سرعت اب رو دید و طی کشید.
من چه رفتاری کنم؟؟؟