2777
2789
عنوان

همسایه فضول

168 بازدید | 5 پست

سلام خانما واحد کناریم خیلی فضوله

خیلییییییی

به محضی با صدای بلند حرف میزنم در واحد رو باز میکنه گوش وایمیسته.

دیروز شوهرم اشغالا رو برد سر کوچه یکم اب ریخت توی پاگرد شوهرم از سر کوچه اومد همسایه بهش گفت اب ریخته بودی دارم طی میکشم.

یعنی به این سرعت اب رو دید و طی کشید. 

من چه رفتاری کنم؟؟؟ 

❤️❤️My Goal Is My Job❤️❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای بابا   چقدر بد 

خیلی بد مردم کار ندارن ایقدر بیکارن 

از این فضلولی چی بهشون میرسه 

بتوچه بزار طرف برگرده خودش پاک میکنه خدا بدادت برسه  ازاین ادما همه جا هست 

اهمییت نده بزار فکر کنه نمیبینیش نمیفهمیکاره بدشو

ای بابا   چقدر بد  خیلی بد مردم کار ندارن ایقدر بیکارن  از این فضلولی چی بهشون میرس ...

دقیقا اجازه نداد خودمون ببینیم از اون جایی که خدا میخواد با عجله میپره توی پاگرد درب واحد بسته میشه و کلید پشت درب میمونه 4 ساعت به درب ور میرفتن باز کنن اخر خودم کلید ساز خبر کردم اومد باز کرد براشون. 

فرداش زنش گفت شوهرم اومده طی بکشه که درب بسته شد منم گفتم اگر اجازه میدادید من خودم می کشیدم به ادم فرصت نمیدین ماشاالله 

❤️❤️My Goal Is My Job❤️❤️
دقیقا اجازه نداد خودمون ببینیم از اون جایی که خدا میخواد با عجله میپره توی پاگرد درب واحد بسته میشه ...

خوب گفتی 

فضوله دیگه  

چه میشه کرد کاشکی هرکی سرش به زندگی خودش بود افسوس 

   بجای همدلی ومحبت ومهربانی باید دوراز جون دل بسوزونیم هم دیگرو آزار بدیم 

 سعی کن با رفتارت بهش بفهمونی   کاراش ارزشی نداره بزار ایقدر فضولی بکنه تا جونش وربیاد


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز