فردا شب یه سری آدمای رو مخ دارن میان خونه مون از شهرستان و اینکه اصلا دوس ندارم فردا خونه باشم😐💔
بنظرتون زشت نیست فردا برم با رفیقام بیرون؟ 🙁😐
کاربری از سال جدید یعنی 1403 دست بنده ست شعر و ادبیات روحمو نوازش میده برای اروم کردن خودم دوست دارم اینجا بنویسم..... من چی بودم اگه تو مادرم نبودی تو که بهونه وجودی تویی که روضه کبودی صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میشه برای شادی روح مهتابم (خواهرم که جوون و پر از آرزو از دنیا رفت )صلوات بفرستید 💔 دختر فرفریم سه ساله شدی 👧 میدونی که قشنگترین اتفاق زندگیه منو و باباتی من همه چیتو دوست دارم حتی وقتی میری بغل بابات و دیگه منو یادت میره 🤕 حتی وقتی که باهام لج میکنی میشینی جیغ میزنی و از حرص قرمز میشی 😕 حتی وقتی که من حواسم نیست یهو جیم میشی و بعدش میبینم ت ر زدی به جایی / حتی وقتی گریه میکنی و بغلت میکنم باحرص موهامو میکشی / شاید ی روزی بزرگ شدی و این سایت باشه و بیای امضامو ببینی 😐 مادر یعنی: همه دردات مال من/ یاخچی که وارسان ♡ دکتر انوشه راست میگه که : گیریم عذر خواهی کردی برای حرفی که زدی با ذاتی که آشکار شد چه میکنی /؟!
کاربری از سال جدید یعنی 1403 دست بنده ست شعر و ادبیات روحمو نوازش میده برای اروم کردن خودم دوست دارم اینجا بنویسم..... من چی بودم اگه تو مادرم نبودی تو که بهونه وجودی تویی که روضه کبودی صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا
کاربری از سال جدید یعنی 1403 دست بنده ست شعر و ادبیات روحمو نوازش میده برای اروم کردن خودم دوست دارم اینجا بنویسم..... من چی بودم اگه تو مادرم نبودی تو که بهونه وجودی تویی که روضه کبودی صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا