2777
2789
عنوان

چیکارکنم؟

51 بازدید | 2 پست

بچه ها من قبلا یه جایی کارآموز بودم خییییلی دوسش داشتم محیط کاریش خیلی برای یه خانم خوب بود..شیراز..اردوی تفریحی هم داشتیم..مدیره بهم گفت ازفلان زمان استخدام رسمی میشم ولی بعداینکارو نکرد مقصر هم نبودا نیرویی که قراربود بره شهر دیگه ومن جایگزینش بشم نرفت.

منم اومدم یه جای دیگه که دقیقا نزدیک به همونجاست چندروزه اینجاروزیاد دوست ندارم چون خیلی مرد تومحیط کاری هست...وسمتی که دارم رودوست ندارم  خلاصه ریاست قبلی دیروز زنگ زد گفت بیا مشکل حل شد خیلی ذوق کردم‌‌..

ولی شوهرم میگه چون دفعه قبلی دلت روشکست دیگه نرو..آخه خیلی بعدش غصه خوردم ودلم شکسته بود من خیلی زحمت کشیدم..ولی به هرحال محیطش عالی..کاری هم هست که دوسش دارم..ولی شوهرم میگه نرو..جای جدیدت بهتره ..

برو حتکا بعدا دلت میمونه که چرا نرفتم و‌موندم اینجا اگر واقعا اونجا رو دوس داری برو

شوهرم اینطوری نیست که به جای من تصمیم بگیره دلی میگه روحساب مشورت اینکارو نکن..مگه یادت نیست چطوری ناراحتت کرد؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز