ی کارت برای خرج ها خودم و دخترم دستم حساب ب اسمم پیامک برا شماره شوهرم
دیروز رفتم دکتر بعدش داروخونه دیدم گف عدم موجودی
منم پیام دادم شوهرم گفتم ابروم بردی مجبور شدم از کارت مامانم بکشم کارتم موجودی نداشت گف کم کم بایذ ده تومن دیگه توش باشه حتما جایی اشتباهی صفر بیشتر زدی منم گفتم رسید خریدام دارم چک میکنم دیدم ن همش درس شب اومد خونه گفتم بیا اسمس ها چک کنیم گف سیستم قطع میشد کلی اسمس نیومد گفتم بیا موبایل بانک گردش اخر حساب بزنیم گف بالا نمیاره
بعدش گفتم صبح برو بانک پرینت بگیر خب حساب ب اسم منه عمرا بهش پرینت بدن رو حساب اشنایی حالا بدن هم سخته گفتم من میرم گف ن خودم میرم ظهر گفتم گرفتی گف اره خرید اینترنتی شده گفتم این رمز دوم نداشته گف ن داشته دیگه بعد بدون ناراحتی ده تومن پولش رفته نشست کلی غذا خورد من خوب میشناسمش ی کم شک کردم رفتم کیفش گشتم دیدم پرینتی نیس البته میدونم کارتم زشته ناراحت میشه بدونه گشتم توی جاکارتیش گشتم دیدم اون تاریخی ک رفتیم خرید ی دیقه کارتم گرف ده تومن زده حساب خودش رسیدش بود
حالا میدونم چون من داد قال کردم ی دروغی گفت اول حتما یادش نبود حساب من چک کنع ولی ازش ناراحتم ب نظرتون ب روش بیارم توضیح بخوابم؟؟؟
توضیح اول پول خودش بود
توضیح دوم هر ماه همین حدود ده پونزده میریزه هیچ وقت نمیپرسه چیکارش کردی
توضیح سوم اینه هنوز بهم نگفته خودم برداشتم دروغگو خیلی ناراحتم