با ناخن هم مشکلی نیست (الان یه سریا میان میگن که نه نمیشه ولی هر کی یه عقایدی نداره و لاک ناخن و ناخن کاشتن و خیلی چیزا دیگه که گفتن برای 1400 سال پیش بوده که مردم ببخشید بیشعور اون زمان رو به راه راست هدایت کنند وگرنه به نظر من مشکلی نیست با ناخن با لاک بی لاک مهم نیت دله)