چون بی محبت ترین ادمی ه ک دیدم
میبینه من بی حوصلم بهم میپیچه ک دادمو در بیاره بم بگه روانی🙂درکش نکردم هیچوق
دیشبم بابامو داشت مینداخت ب جونم انقد فشار عصبی روم زیاد بود بلند شدم داد بیداد راه انداختم
خستم
درکم نمیکنه
نمیدونم ب چ زبونی بهش بگم من خسته م بهم نپیچ😓