2777
2789
عنوان

بابام..😔😔

1054 بازدید | 51 پست

فروردین ۱۴۰۰ بود که متوجه بی حال بودن بابا و بیش از حد خوابیدن اون شدیم رفتیم دکتر و براش آزمایش نوشت و جواب که اومد دکتر  خیلی تعجب کرد هموگلبین دکتر گفت من تا حالا همچین مریضی نداشتم بدنم سرد شد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


که دکتر گفت اورژانسی یک بار دیگه آزمایش میگیریم چون حتما این آزمایش اشتباه و بابام در این بین میگفت من هیچیم نیست که کنیم در این بین اینم اضافه کنم بابای من اصلا از دکتر خوشش نمیاد 

🥺انشالله خوب میشه غمت نباشه


منم تا الان دوتا دکتر رفتم تا بهشون میگم قیافشون یجوری میشه من میفهمم به چیزی مشکوک میشن و میگن علائمت خطرناکه ادرس ی دکتر بهترو میدن

تهش پام خورد به لیوان نیمه پرش ریخت به من درخواست ندید حوصله ندارم میزنم جرواجرتون میکنما 

آزمایش رو دوباره گرفتن و دوباره در کمال تعجب همون جواب کم خونی فوق العاده شدید گفتن برید بیمارستان بستری کنید ‌خیلی ناراحت بودم بابام که تا یک ماه پیش حالش خوب خوب بود اینجوری شد هموگلبین ۲ خیلی کم بود.

رفتیم و بابام رو بستری کردیم و شروع کردن سرم برای خون سازی زدن از این سرم زرد ها ۳ ساعتی طول کشید و گفتن الان سریع عصر نمیکنه برین خونه و دو الی سه روز دیگه بیایین آزمایش بگیریم و یه سرم دیگه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش