2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره اگه کار شوهرم تو شهر خودمون می افتاد با کمال میل می اومدم

طبقه پایینمون خالیه اجاره هم لازم نبود بدم

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است... من دلم پیش غریبی ست که نامش وطن است... گندمی را که تو از کیسه ما میبخشی... سهم نانیست که در سفره امثال من است ....دست بخشندگی ات قسمت ما نیست ولی.... تا به ما میرسی افسوس که دستت بزن است ... هر کجا حق کسی خورده شود غمگینی ... تا دم از حق بزنم مشت نثار دهن است ..باغ همسایه به تدبیر شما آباد است ... باغ بی حاصل من لانه زاغ و زغن است... دیگران لایق آزادی محض اند ولی ... خواب آزادی ما ختم به کابوس ون است ....بین گفتار و عمل بس که تناقض دارید ... نقلتان باب ترین صحبت هر انجمن است ... شاعر این قصه چنان دور و دراز است که بحث .... خارج از حوصله شعر و مجاز و سخن است

بخاطر حفظ حرمتها و حفظ استقلال زندگیم و خیلی مسائل دیگه نهههههه( هیچ خانواده ای بد بچه ش رو نمیخواد ولی گاهی یه سری دلسوزی ها عواقب بدی برای زندگی یه زوج در پی داره.) البته الان مجردم ولی درآینده اگه چنین چیزی پیش بیاد بازم خواهم گفت نه 

آدمها را مثل گلها برای ماندن کنار خودتان خشک نکنید به آدمها اجازه زندگی بدهید

حالا ببین اگه میگفتی مادر شوهرت میگفتن نه😁

سلام من روشنام،تقریبا نوزده سالمه و عید غدیر امسال عقد کردم و تازه عروس حساب میشم اگر میشه واسه خوشخبتیم دعا کنید🌷😊دوست داشتم توی امضام ماجرای چادری شدنمو بگم😍من خانواده مذهبی دارم ولی خب روی حجاب هیچ حساسیتی به خرج نمیدادن،منم حجابم معمولی بود،یادمه کلاس نهم بودم میرفتم دهم تصمیم گرفتیم بریم یادمان شهدای والفجر 8وقتی رفتیم یه بنر بود درمورد یکی از شهدای غواص که ⁩درمورد حجاب گفته بودن.نمیدونم چرا از همون موقع که اومدم خونه اصرار به چادری شدن داشتم 🥺😍بعد یکی دو ماه رفتیم بازار به اصرار من یه چادر عباس عربی گرفتم و تا الان با عشق چادرو سر میکنم.در برابر امضای من گارد نگیرید. خواهشاً چون چندین نفر قبلا توهین کردن ولی طوری که من به حجاب شما احترام میذارم شما هم احترام بذارین⁦♥️⁩🌷
الان از شهرتون خیلی دوری؟

فعلا که عقدم  هنوز 

اما خب بعد عروسی میرم شهر همسرم که سه ساعت فاصله داره

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است... من دلم پیش غریبی ست که نامش وطن است... گندمی را که تو از کیسه ما میبخشی... سهم نانیست که در سفره امثال من است ....دست بخشندگی ات قسمت ما نیست ولی.... تا به ما میرسی افسوس که دستت بزن است ... هر کجا حق کسی خورده شود غمگینی ... تا دم از حق بزنم مشت نثار دهن است ..باغ همسایه به تدبیر شما آباد است ... باغ بی حاصل من لانه زاغ و زغن است... دیگران لایق آزادی محض اند ولی ... خواب آزادی ما ختم به کابوس ون است ....بین گفتار و عمل بس که تناقض دارید ... نقلتان باب ترین صحبت هر انجمن است ... شاعر این قصه چنان دور و دراز است که بحث .... خارج از حوصله شعر و مجاز و سخن است

من خانواده خودمم گفتم نه😂😂😂

🤣🤣🤣

به خدا که نی نی سایتیا با خانواده شوهر مشکل خاصی دارن انگار 

من که نه خواهر شوهر دارم نه مادر شوهر😂😂😂

مادرشوهر طلاق گرفته نمی‌خوام ریختشو ببینم🥴

خیانت خیلی بدی کرده به پدر نامزدم موقع طلاقش هم موقعی که عروسش نبودم یادمه کوچیک بودم یک دعوایی شد 🙄

هم خودم هم نامزدم بدم میاد ازش گفت عروسی دعوتش نمیکنم😂🤣

میرم طبقه بالا من


سلام من روشنام،تقریبا نوزده سالمه و عید غدیر امسال عقد کردم و تازه عروس حساب میشم اگر میشه واسه خوشخبتیم دعا کنید🌷😊دوست داشتم توی امضام ماجرای چادری شدنمو بگم😍من خانواده مذهبی دارم ولی خب روی حجاب هیچ حساسیتی به خرج نمیدادن،منم حجابم معمولی بود،یادمه کلاس نهم بودم میرفتم دهم تصمیم گرفتیم بریم یادمان شهدای والفجر 8وقتی رفتیم یه بنر بود درمورد یکی از شهدای غواص که ⁩درمورد حجاب گفته بودن.نمیدونم چرا از همون موقع که اومدم خونه اصرار به چادری شدن داشتم 🥺😍بعد یکی دو ماه رفتیم بازار به اصرار من یه چادر عباس عربی گرفتم و تا الان با عشق چادرو سر میکنم.در برابر امضای من گارد نگیرید. خواهشاً چون چندین نفر قبلا توهین کردن ولی طوری که من به حجاب شما احترام میذارم شما هم احترام بذارین⁦♥️⁩🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز