راستش خیلی سخته ، لی باید بمذیری یه مدت افسرده میشی ولی به مرور تسلیم میشی کنار که نمیشه اومد باید عادت کنی
یک من خودم سیپروترون کامپاند و اسپیرنولاکتون میخرم از ۱۹ سالگیم الان سه چهار سال هنوز کچل نشدم یه چیزایی دارم رو سرم قابل قبول ولی خوب احتمالا اون روز میرسه
میگم کار کنم پول در بیارم شوهرم نکنم .... اینجوری دیگه ب ام مهم نیست جایی رفتم کلاه گیس میزارم و یا حجاب میگیرم تهش اینه دیگه..
ولی میتونی بری بچسبونی رو سرت کلاه گیس طبیعی بهش میگن پروز مو.... دو سه سال یه بار میری عوضعش میکنی مثل موی واقعی