2777
2789
عنوان

جواد

| مشاهده متن کامل بحث + 433 بازدید | 32 پست

فقط مشهدیا می‌فهمن من چ حالی رو اسم جواد دارم😁

کاربری ک زرررت میخوای ریپ مخالف بزنی. نزن من اعصاب ندارم یه چی میگم میشینی گریه میکنی. تو تاپیک نظرتو بده و برو دنبال ریپ نباش حرف نزنی نمیگن لالی نترس. (حتی ایماناتونم بوی گناه میده.)از بدا نترس چون میدونی چقدر بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقدر بدن... شما هرچقدرم کوچیک باشی خدا واسه همه به یه اندازه بزرگه.. من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم🙃اینجا میاین دبیرادبیات نشید هی غلط املایی بگیرید چون خیلی رو مخید. این آخرین سیمکارت از خاندان مادری بود ک تونستم دوباره باهاش ثبت‌نام کنم. فحش نده ک فحش ندم تا باز نترکم.از 97 عضوم ولی 98 بار ترکیدم فقط خط شوهرعمم مونده ک باهاش ثبت‌نام کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا؟؟؟یکم توضیح بده برام من یه جواد مشهدی قدیما میشناختم همکلاسیم بود😄

نگم بهتره ممکنه خیلیا اسم عشقشون جواد باشه😐😁

کاربری ک زرررت میخوای ریپ مخالف بزنی. نزن من اعصاب ندارم یه چی میگم میشینی گریه میکنی. تو تاپیک نظرتو بده و برو دنبال ریپ نباش حرف نزنی نمیگن لالی نترس. (حتی ایماناتونم بوی گناه میده.)از بدا نترس چون میدونی چقدر بدن از خوبا بترس چون نمیدونی چقدر بدن... شما هرچقدرم کوچیک باشی خدا واسه همه به یه اندازه بزرگه.. من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم🙃اینجا میاین دبیرادبیات نشید هی غلط املایی بگیرید چون خیلی رو مخید. این آخرین سیمکارت از خاندان مادری بود ک تونستم دوباره باهاش ثبت‌نام کنم. فحش نده ک فحش ندم تا باز نترکم.از 97 عضوم ولی 98 بار ترکیدم فقط خط شوهرعمم مونده ک باهاش ثبت‌نام کنم
جوادا؟؟؟؟؟؟

بله من یه خواستگار داشتم

مادرش مخالفت کرد خودش هم عین برای قبول کرد

ناگفته نماند من جوابم منفی بوداااااا ولی اونا زودتر منفی دادن 😆😆😆😆

دوستان مهربونم لطفا یه صلوات هدیه کنیم به آقا امام زمان عزیزمون 🙏🙏🙏🙏🙏💖💚
نه والا یه ممد داریم 10ساله طرفو علاف خودش کرده40سالشه ولی همچنان بگیر نیست نمیزاره هم طرف بره باکس ...

چه ممد خودخواهی

جدی چقد بده اینجوری

من جای دختره بودم میرفتم

رویاهای بزرگی دارم
بله من یه خواستگار داشتم مادرش مخالفت کرد خودش هم عین برای قبول کرد ناگفته نماند من جوابم منفی بود ...

همین جوادم خیلی مامانشو میخواد

پس جوادا همه همینجورن

لعنتیاا

رویاهای بزرگی دارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز