ی نفر هست میبینمش هس اضطراب امتحانا مدرسه رو بهم میده😐خیلی عجیبه دستام ب لرزش شدیدی میفتن میترسم بدبخت خیلیم جذابه اما من ازش حس ترس و اظطراب میگیرم چه کار کنم برطرف شه ....آخه خیلی ضایع بازیه کامل لو میرم که تزش میترسم آقا قلبم میاد تویه دهنمممممم😐💔هر روزم میبینمش نمیشه که اینجوررررر خدااااا چرا اینجورم هیچ ظلمی در حقم نکرده چمه انقد ازش اظطراب میگیرم وقتی میبینمش میزنم خونه سریعااا