کسی اینجا تجربه روان درمانی طولانی مدت داره؟
من سه چهار ماه هست دوباره شروع کردم میرم پیش روانشناسم. یه مسائلی برام پیش اومد دیدم باز حالم بد شده و افسردگی، ولی خب سعی خودمو می کردم بهتر بشم، جلسات هم می رفتم، و بهتر شده بودم و دارو هم با اینکه گرفتم ولی شروعش نکردم. تا اینکه جلسات البته طبق خواسته خودم رسید به یه نقاط خیلی خیلی خیلی تاریک زندگی م. و اونقدرررررررر حالم بد شد که دارو رو هم شروع کردم. الان با وجود اینکه دارو خوردم و بهتر هم شدم، ولی باز گاهی خاطرات میان بالا و اضطراب و حال بدی می گیرم.
میدونم این مسیرش تهش خوبه، میدونم باید حل میکردم این مسایل رو، ولی دردناکه مسیرش:((
تجربه ای دارید ازش برام بگید؟