2777
2789
عنوان

روان درمانی

293 بازدید | 13 پست

کسی اینجا تجربه روان درمانی طولانی مدت داره؟

من سه چهار ماه هست دوباره شروع کردم میرم پیش روانشناسم. یه مسائلی برام پیش اومد دیدم باز حالم بد شده و افسردگی، ولی خب سعی خودمو می کردم بهتر بشم، جلسات هم می رفتم، و بهتر شده بودم و دارو هم با اینکه گرفتم ولی شروعش نکردم. تا اینکه جلسات البته طبق خواسته خودم رسید به یه نقاط خیلی خیلی خیلی تاریک زندگی م. و اونقدرررررررر حالم بد شد که دارو رو هم شروع کردم. الان با وجود اینکه دارو خوردم و بهتر هم شدم، ولی باز گاهی خاطرات میان بالا و اضطراب و حال بدی می گیرم.

می‌دونم این مسیرش تهش خوبه، می‌دونم باید حل میکردم این مسایل رو، ولی دردناکه مسیرش:((

تجربه ای دارید ازش برام بگید؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید اینقدر فروبری داخلش ک طرحواره های ذهنیت دررابطه با این حوادث و احساس بد درهم شکسته بشه

اینقدر این دوهفته اخیر گاهی حالم بد شده که حس میکردم دووم نمیارم

یعنی دووم میارم و از سر میگذرونم؟

:(

عزیزم هر جلسه چقدر میدین ؟ و تایمش چقدره ؟ روانپزشک هست یا روانشناس ؟

روانشناس

البته دارو رو زیرنظر روانپزشک میخورم

هر جلسه حدود ۴۵ دقیقه

ایشون فکرکنم ۱۶۰-۷۰ میگیره حدودا هر جلسه. ولی برای من به دلیل آشنایی قبلی و اینکه میدونست یه کمی هزینه جلسات برام سخت بود، جلسه ای هشتاد داره میگیره فعلا. 

اگه از معنویات فاصله بگیرید 

روحتون خشک و افسرده میشه

آرامش واقعی با ذکر خداوند سراغ انسان میاد

و قلب قرار میگیره

استرس 

وسواس 

اضطراب

...

با دوری از آغوش معبود

تشدید میشه ...


تا حالا داخل در امکان مذهبی 

حرم ائمه اطهار

امام زاده ها

مساجد

...

رفتید ؟

حتما متوجه شدید چه انرژی 

اونجا رد وبدل میشه

چقد آرامش وحال خوب هست

از انرژی یاد خدا ...

اگه از معنویات فاصله بگیرید  روحتون خشک و افسرده میشه آرامش واقعی با ذکر خداوند سراغ انسان می ...

من حتی در زمینه مذهب هم وسواسی بودم و رنج میبردم😞

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پانیذ علیدوخت

kalii | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز