2777
2789
عنوان

مزاحم دیوانه

224 بازدید | 25 پست

چند وقت پیش میخاستم شماره یکیو بگیرم ولی به اشتباه یه عدد رو جابجا گرفتم و به یه شماره دیگه زنگ خورد

بعد طرف گوشیو برداشت و هیچی هم نمیگفت چند بار الو الو کردم بعد قط کردم

گذشت تا همون شب اون شماره زنگ زد جواب دادم بازم هیچی نمیگفت فقط یه صدای عجیب میومد قط کردم

یه ساعت بعد دوباره زنگ زد جواب دادم بازم همونجوری گوشیو تا ده دقیقه قط نکردم ولی همچنان چیزی نمیگفت

بعد پشت سرهم زنگ میزد

سر شب ،نصفه شب،ساعت دو سه چهار پنج همینجوری فقط زنگ میزد

بعد دو روز شمارشو دادم به دوستم بهش زنگ زد واسه اونم همینجوری میکرد

ولی بعدش دیگه به من زنگ نزد فقط به دوستم زنک میزد

اونم به یه سیم کارت ک ازش استفاده نمیکرد زنگ زد و بعدشم خطشو خاموش کرد

تا اینجوری از شرش خلاص شدیم

یعنی چی میتونسته باشه؟

یک عدد بچه ی روانی. ‌

من بودم و خلوت منو... ترانه های داریوش... تا زمستون ۹۲ که یکی اومد که نفس می کشید تو هوای داریوش💕 شدیم هم قدم، هم دل و هم صدای هم تو ترانه " شام مهتاب"🍁 باتو...باتو اگه باشم وحشت از مردن ندارم.لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم💑 کنار هم آرامش امروزمونو ساختیم،  تو خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم، حالا امروز هر دومون باور داریم که هزار برابر از روزای اول عاشق تریم... خدایا ازت ممنونم که هوای دل عاشقمونو داری🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید دستش میخوره😂به اخرین شماره ای که تماس گرفته شده

لایکم نکن اذیت میشم نمیبخشمتاااا 😒منم خیلی دوست داشتم سلامتی داشته باشم  خونه عیان بشینم ماشین عیانی سوار شم ارامش داشته باشم که هیچ کدومو ندارم به کسیم میگی از نظر خیلیا جوابش حمکتی و امتحانه  هست،متنفرم از این نتیجه گیری حکمتی هست...یعنی یکی اینو میگه میسوزممممم،الانم خیلی دوست دارم زودتر بمیرم لااقل اینو واسم زیادی نبین زودتر تموم کن💔 عدالت خدا کجاست💔تا حالا دلت برا کسی سوخته؟من برای خودم میسوزه💔 متنفرم از دنیاییکه همه بدبختیا رو سر من اوار شده

😂😂😂

یک عدد ❤ مهربان❤ هستم 😁😻بچه ها من یه دونه ❤ پسر ❤دارم گفتم بگم بهتون دروغ گو نشم😘...❤خدایاااااا خیلیییییی دوستتتت دارمممممم❤.میشه مراقب خانواده م باشی میدونی که نفسم به نفسشون بنده🙏❤🙏❤خدا جونم با اینکه سختی زیاد کشیدم ولی با دادن عشقم همه رو برام جبران کردی ممنونم ازت خدای خوبم🙏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رباط بوده

🚫دوستی ممنوع🚫🖤مادر 🖤مرا ببخش بخاطر شکست هایم... انتخاب هایم...تنهایی هام...گریه هایم...که همه بخاطره کسی دیگر بود! اما تو غصه ام را خوردی... مامان قشنگم دلخوشی زندگی ام پناه و تکیه گاه روزهای سخت رفیق روزهای شاد و غمگینم تو بودی 🖤مامان🖤 قشنگم رفتی منو تو دنیا بی رحم تنها گذاشتی💔🖤🕯️😢🥺😭😭😭😭 من ببخش حلالم کن اصلا باورم نمیشه تو واقعا رفتی واقعا اسمت بهت می اومد یه پری واقعی بودی من قدرتو ندونستم دوستت دارم خواهم داشت یه عشق فقط یار من و یار من و یار خودم باش عشقم❤️دوستت دارم❤️

بلاکش میکردی 😂😂 

میگم من زنگ خور ندارم اصلا شمارشو میدی زنگ بزنم بهش😂

در انتظار فردا شب را سحر کن🎵                               با کوله باری از نور از شب گذر کن🎶.                     سرمست و عاشقانه در خود نظر کن🎼                         بشکن در قفس را از تن رها شو🎸                            درمان درد دردمند آن را دوا شو 🎻.                            از خود دمی برون آ محو خدا شو⁦⁦⁦🌬️⁩⁦🌨️⁩🌝          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792