چند وقت پیش میخاستم شماره یکیو بگیرم ولی به اشتباه یه عدد رو جابجا گرفتم و به یه شماره دیگه زنگ خورد
بعد طرف گوشیو برداشت و هیچی هم نمیگفت چند بار الو الو کردم بعد قط کردم
گذشت تا همون شب اون شماره زنگ زد جواب دادم بازم هیچی نمیگفت فقط یه صدای عجیب میومد قط کردم
یه ساعت بعد دوباره زنگ زد جواب دادم بازم همونجوری گوشیو تا ده دقیقه قط نکردم ولی همچنان چیزی نمیگفت
بعد پشت سرهم زنگ میزد
سر شب ،نصفه شب،ساعت دو سه چهار پنج همینجوری فقط زنگ میزد
بعد دو روز شمارشو دادم به دوستم بهش زنگ زد واسه اونم همینجوری میکرد
ولی بعدش دیگه به من زنگ نزد فقط به دوستم زنک میزد
اونم به یه سیم کارت ک ازش استفاده نمیکرد زنگ زد و بعدشم خطشو خاموش کرد
تا اینجوری از شرش خلاص شدیم
یعنی چی میتونسته باشه؟