minananaz مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 255 عنوان کلاس زبان 191 بازدید | 24 پست بچه ها بنظرتون برای کلاس زبان بچه چه سنی مناسبیه فقط خدا 1401/04/11 | 23:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
oh_yes عضویت: 1399/10/22 تعداد پست: 7532 ۱۲ به بعد نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32584 ۳،۴ سال هم میتونه یاد بگیرهولی اگ سنش نزدیک مدرسه رفتنه بهتره بعد مدرسه باشه خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
minananaz مدیر استارتر عضویت: 1397/04/11 تعداد پست: 255 ۳،۴ سال هم میتونه یاد بگیره ولی اگ سنش نزدیک مدرسه رفتنه بهتره بعد مدرسه باشه امروز دنبالش بودم هم کانون رفتم هم سفیر گفتن پایان 7سالگی فقط خدا
wzzx عضویت: 1400/12/17 تعداد پست: 12015 من میرفتم دختر ۵ ساله اورده بودن موسسه فارسی حرف نمیزد فقط انگلیسی فول بود سن پایین بهتره ولی فارسی یادش نره
lmmmnb عضویت: 1400/07/25 تعداد پست: 7684 خیلی دیر نیست من تو کلاس زبان میبینم اکثرا بچه هایی که سنشون کمه موفق نیستن!!
گل_نرگس_1 عضویت: 1401/03/26 تعداد پست: 2068 خیلی دیر نیست به موقع هست نظر من هست بچه زیر۱۰ سال نرهالفبارو بد یاد میگره ۱۰ به بالا خوبه گلم
pink_dream عضویت: 1401/03/08 تعداد پست: 1032 سن مناسب و قطعی نیستش برای همه بچها از ٢سالوخورده ای ثبت نام میکنن تـااا.. بستگی داره اون ادم چقد استعداد و علاقه و توانایی نشون میده
چایی_نباتم عضویت: 1400/10/12 تعداد پست: 1174 ۱۲ به بعد خیلی خیلی دیره چون زبان کلاس هفتم از پایه شروع نمیشه و برای کسی که زبان نمیدونه خیلی سخته چایی نباتم متخصص یاوه گویی 😐👌🏻☕