یکی تو فامیل هست دخترش انصافا خوشگله همین
خانوادش خیلی پولدارن
جهیزیه کامل
خونه
هدیه ماه عسل سفر زیارتی را رزرو هتل و....
هر مناسبت هم به دخترش طلا میده
۳تا بچه دارن
خواهرم میگه نباید اینکارو بکنه
توفامیل هم همیشه حرفشه ک سنگ تموم میذاره
ابجیم میگه الان تو فامیل توقع بقیه هم رفته بالا و این رسم کرده که فلان مناسبت اینطوری کادو بدن
اگه بقیه نتونن بدن انگار کم گذاشتن
به نظرشماهم اینطوری ک خواهرم میگه هست؟؟