2789
عنوان

نظرشماچیه

23 بازدید | 2 پست

یکی تو فامیل هست دخترش انصافا خوشگله همین

خانوادش خیلی پولدارن

جهیزیه کامل

خونه

هدیه ماه عسل سفر زیارتی را رزرو هتل و‌‌‌‌....

هر مناسبت هم به دخترش طلا میده

۳تا بچه دارن

خواهرم میگه نباید اینکارو بکنه

توفامیل هم همیشه حرفشه ک سنگ تموم میذاره

ابجیم میگه الان تو فامیل توقع بقیه هم رفته بالا و این رسم کرده که فلان مناسبت اینطوری کادو بدن

اگه بقیه نتونن بدن انگار کم گذاشتن


به نظرشماهم اینطوری ک خواهرم میگه هست؟؟

هرکی واسه خودش

درسته

ولی الان یا نفر دیگه که توشرایط اونه شاید دلش بخواد خانوادش اینطوری حمایتش کنن ولی ندارن

ابجیم میگه هرچی میخوان بدن

حالا دیگه چرا همیشه جلو دیگران رسمی اعلام میکنن که همه بدونن

راست میگه ما ازکجا میفهمیدبم کادوی ماه عسلشون چیه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز