بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تفکرتون غلط هرچیم ما بگیم نره شما میگید بدوشید برقراری رابطه باید انجامبشه ولی هنوزدو &nbs ...
همون تو منطقه و محلشون ازدواج زود رسمه .برگه سلامت رسمه .رابطه تو عقد باید باشه. خب با فرهنگ ما یا بعضی جاها فرق داره اسی با این افکار بزرگ شده ولی ما قبولش نداریم
من بودم و خلوت منو... ترانه های داریوش... تا زمستون ۹۲ که یکی اومد که نفس می کشید تو هوای داریوش💕 شدیم هم قدم، هم دل و هم صدای هم تو ترانه " شام مهتاب"🍁 باتو...باتو اگه باشم وحشت از مردن ندارم.لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم💑 کنار هم آرامش امروزمونو ساختیم، تو خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم، حالا امروز هر دومون باور داریم که هزار برابر از روزای اول عاشق تریم... خدایا ازت ممنونم که هوای دل عاشقمونو داری🙏
گفتم پیام دادم گفت نه دیگه باید کم کم عادت کنی یادبگیری
گویا زور هم هست. ما خودمون چهار ماه بعد تا من نخاستم شوهرم کاری نکرد چون میگفت بخاطر یه لحظه کل زندگی مو خراب نمیکنم چون اعتقاد داشت اولین رابطه توذهن زن حک میشه و اگر زن راضی نباشه تا آخر زندگی مشترکمون سرد میشه از شوهرش و رابطه .حالا تفکر شوهرتون اینه ک عادت میکنی
من بودم و خلوت منو... ترانه های داریوش... تا زمستون ۹۲ که یکی اومد که نفس می کشید تو هوای داریوش💕 شدیم هم قدم، هم دل و هم صدای هم تو ترانه " شام مهتاب"🍁 باتو...باتو اگه باشم وحشت از مردن ندارم.لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم💑 کنار هم آرامش امروزمونو ساختیم، تو خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم، حالا امروز هر دومون باور داریم که هزار برابر از روزای اول عاشق تریم... خدایا ازت ممنونم که هوای دل عاشقمونو داری🙏
عموم خیلی خوب از زمانی که زن عموم شده عموم اورده اش تهران پیش خانواده اش عموم اجازه داده بره درس بخو ...
باز خدا رو شکر. ولی خودمون بعنوان یه زن شرایط اون روزاشو درک میکنیم ک سخت بود. خدا خانواده تو برات نگه داره عزیزم
من بودم و خلوت منو... ترانه های داریوش... تا زمستون ۹۲ که یکی اومد که نفس می کشید تو هوای داریوش💕 شدیم هم قدم، هم دل و هم صدای هم تو ترانه " شام مهتاب"🍁 باتو...باتو اگه باشم وحشت از مردن ندارم.لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم💑 کنار هم آرامش امروزمونو ساختیم، تو خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم، حالا امروز هر دومون باور داریم که هزار برابر از روزای اول عاشق تریم... خدایا ازت ممنونم که هوای دل عاشقمونو داری🙏
زورنیست شوهرم بعدازعقدم فرداش گفت من قبول نکردم خواهرم گفت شوهرت بایدبری
خوشبخت شید ان شاا...
من بودم و خلوت منو... ترانه های داریوش... تا زمستون ۹۲ که یکی اومد که نفس می کشید تو هوای داریوش💕 شدیم هم قدم، هم دل و هم صدای هم تو ترانه " شام مهتاب"🍁 باتو...باتو اگه باشم وحشت از مردن ندارم.لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم💑 کنار هم آرامش امروزمونو ساختیم، تو خوشی و ناخوشی کنار هم بودیم، حالا امروز هر دومون باور داریم که هزار برابر از روزای اول عاشق تریم... خدایا ازت ممنونم که هوای دل عاشقمونو داری🙏