2777
2789
اسنوا  الان دوسال خداروشکر که راضیم  اما ماشین ظرفشویی نمیدونم داره یا نه چون خودم نخرید ...

داره اتفاقا من موقعی ک میخواستم بخرم ی سر نمایندگی اسنوا هم رفتم اون زمان قیمتشون یکی دو تومن تفاوت داشت گفتم چ کاریه ایرانی بگیرم😑


البته شما میگی خوبه حتما خوبه ولی خب من شناخت نداشتم دست و دلم ب خریدش نمیرفت

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام سامسونگ ظرفشویی خوب نیست تو ظرفشویی اول بوش بعد الجی

 تو یخچال اول الجی بعد میله بعد ویرپول بعد سامسونگ

 

تو لباسشویی اول الجی بعد میله بعد بوش بعد سامسونگ


 تو تلویزیون سونی و الجی مشترک اول بعد سامسونگ 

مایکروویو اول الجی بعد سامسونگ 


جارو برقی اول میله بعد بوش بعد سامسونگ و پاناسونیک 


اتو بوش و تفال و فلیپس همشون خوبن 


ایرانی هم اصلا اصلا اصلا نخر خارجی مونتاژ از ایرانی خوب نیست 

و از بانه و گناوه اصلا نخر که همشون فیک

خواستی بخری تو گوگل بزن ( مهربان استوک اینستاگرام)

 بعد برو تو پیجشون فروشگاه حضوری هم دارن

استوک ( استفاده نشده اما بدون جعبه یا نمایشگاهی هم ارزون تر هم اصل و سالم ) 

تو اینترنت بزن تشخیص لوازم خانگی تقلبی و اصل 

راستی اگه اسم میله رو نشنیدی یک مارک آلمانی ولی خیلی گرونه

در کل تو لوازم بزرگ خرید  الجی از همه بهتره هم قطعاتش هست هم با کیفیت

امیدوارم کمکت کرده باشم


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز